بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
ديروز آیت ا... محسن غرويان از فعاليت‌های اتاق فكر تخريب دولت در استان‌هاي تهران، قم و مشهد پرده برداشت.
تدبیر24: اميرحسين عظيمي- ديروز آیت ا... محسن غرويان از فعاليت‌های اتاق فكر تخريب دولت در استان‌هاي تهران، قم و مشهد پرده برداشت. اين روحاني پيش از اين هم درباره تحركات مخالفان دولت و برنامه آنها براي سازماندهي اقداماتي جهت تضعيف دولت‌ گفته بود وی روز گذشته در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا ادعاهاي موجود درباره تك‌دوره‌اي بودن دولت روحاني و فيش‌هاي حقوقي سازمان‌دهي شده است و ارتباطي به اتاق فكر عليه دولت دارد، گفته بود:«معتقدم يك اتاق فكر عليه دولت وجود ندارد، بلكه چندين اتاق فكر در حال فعاليت هستند كه پايگاه‌هاي آنها در تهران، قم، مشهد و برخي شهرهاي ديگر است.در اين اتاق‌هاي فكر رقباي روحاني مي‌نشينند و برنامه‌ريزي مي‌كنند؛ و شايد پول‌هاي زيادي را براي ايجاد موج عليه دولت صرف مي‌كنند.» دانسته‌هاي غرويان به اين موضوع اتاق فكر تخريب دولت محدود نشد و در بخش ديگري با اشاره به فعاليت‌هاي انتخاباتي احمدي‌نژاد به ايلنا گفت: «احمدي‌نژاد سخنراني‌هايي ‌مي‌كند و نشست‌هايي دارد. اطلاع دارم به صورت مخفيانه و در سكوت از اساتيد و علماي حوزه براي نشست‌هايي در تهران با حضور احمدي‌نژاد دعوت رسمي شده است تا در اين نشست‌ها هماهنگي‌هاي لازم را براي انتخابات آينده رياست‌جمهوري داشته باشند.» او با بيان اينكه البته قطعا اين حقوق‌هاي نامتعارف بي‌عدالتي است و بايد جلوي آن گرفته شود، تاكيد كرد: مصاديق بي‌عدالتي در دولت قبل متعدد و كلان‌تر بود اما برخي تريبون‌ها، افراد و جناح‌ها انصاف ندارند كه به صورت يكسان اعتراض كنند كه اين ناشي از اغراض سياسي است، اما خدايي هم هست و دل‌هاي مردم محكمه است. به نظرم حقوق ملت كار خود را خواهد كرد و استيفا خواهد شد. اين استاد حوزه عنوان كرد: اهل انصاف هم مي‌بيند و مي‌داند كه در اين دولت اگر اشتباهي رخ داده عذرخواهي مي‌كند و روحيه پوزش از ملت را برخلاف دولت قبل دارد. اميدواريم دل‌هاي مردم كه پشتوانه اصلي اخلاق و انصاف است، به خواسته خود برسد. محسن غرويان روز گذشته در گفت‌وگو با «آرمان» به بيان جزئيات ديگري از نشست‌هاي انتخاباتي احمدي‌نژاد پرداخت كه در ادامه آمده است:

مستندات شما درباره ارتباط برخي روحانيون با احمدي‌نژاد چیست؟

يكي از اساتيد در قم زندگي مي‌كند و با ايشان ارتباط نزديكي دارم. ايشان به من گفتند كه از وی دعوت شده كه در جلسه‌اي با حضور احمدي‌نژاد شركت كند. وقتي اين دعوت و خبر جلسه از سوي يك نفر اعلام مي‌شود، معلوم است افراد مشابه ديگر هم هستند كه به اين جلسات دعوت مي‌شوند.

پيش‌بيني شما از اهداف جلسات چيست كه اينچنين اقدام به دعوت مي‌كنند؟

پبش بيني من اين است كه اين جريان درصدد است كه در انتخابات رياست‌جمهوري آينده با افرادي رايزني كنند ونیزعده‌اي از روحانيون را آماده و با خود همراه کنند تا از احمدي‌نژاد حمايت کرده و براي او تبليغ كنند.

مشخصا كدام طيف اين پتانسيل را براي حمايت از احمدي‌نژاد دارد؟

درباره اين مسائل فكر زيادي نكرده‌ام. مدتي هم هست كه در قم نيستم و در جاي ديگري برنامه دارم بنابراين فرصت تعقيب اين مسائل را نداشتم. هر چند در اين راستا، رابطه دلواپسان كمافي السابق مشخص است.

ليدر اين جريان‌ها را مي‌شناسيد كه معرفي كنيد؟

نه من به اين مسائل به صورت جدي نپرداخته‌ام.

مطالب مرتبط
برچسب ها: تدبیر24 ، احمدی نژاد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها