بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نظر برخی کارشناسان در خصوص وجود بیش از ۸ میلیون معتاد در کشور را رد کرد.
تدبیر24 سردار علی مویدی افزود: آمار جدیدی از تعداد معتادان در کشور در دست نیست. تا زمانی که نتایج جدید اعلام شود، آمار تعداد معتادان همان است که پیش از این اعلام شده است.

وی در واکنش به اظهار نظر برخی کارشناسان در مورد وجود بیش از ۸ میلیون معتاد حرفه ای و تفننی در کشور تاکید کرد: این آمار به هیچ عنوان مورد تایید نیست و افرادی که این اعداد و ارقام را ارائه می دهند باید اعلام کنند که منبع آمارشان کجاست.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: مرجع اعلام آمار معتادان در کشور مشخص است و بر این اساس تعداد معتادان کشور همان عدد حدودی ۱.۵ میلیون نفر در کشور است و هر گونه آمار دیگری در این زمینه را تکذیب می کنم.

گفتنی است، طی ماه‌های گذشته برخی کارشناسان و مسئولان دولتی کشور تعداد معتادان حرفه ای، تفننی و افرادی را که به صورت پراکنده مواد مخدر مصرف می کنند، را بیش از ۸ میلیون اعلام کرده بودند. در این زمینه ناصر صبحی، مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی وزارت ورزش و جوانان هم از وجود ۸ تا ۱۰ میلیون معتاد در کشور خبر داده بود.
منبع: مهر
برچسب ها: تدبیر24 ، اعتیاد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها