بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
مشاور رئیس جمهور، گفت: با انتصاب آقای شریعتمداری توسط رئیس جمهور، مسئولیت سازمان فضایی و شورای عالی ایرانیان به وی واگذار شد و بنده از همه آن کارها رها شدم و دیگر مسئولیتی ندارم.
به گزارش تدبیر24 به نقل از تسنیم،اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور در خصوص سرپرستی وی بر تعدادی از شوراهای عالی کشور، گفت: بنده در حال حاضر دیگر تنها مسئولیت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد را به عهده دارم و دیگر مسئولیتی ندارم.

وی افزود: رئیس جمهور مسئولیت ساماندهی چندین معاونت و شورای عالی را به من سپرده بود که از میان آنها معاونت امور بین الملل ریاست جمهوری منحل و همچنین دبیرخانه جنبش عدم تعهد به وزارت امور خارجه منتقل شد.

مشاور رئیس جمهور تصریح کرد: همچنین با بررسی های انجام شده مقرر شد سازمان فضایی و شورای عالی ایرانیان خارج از کشور در نهاد ریاست جمهوری باقی بماند.

ترکان ادامه داد: البته با انتصاب آقای شریعتمداری توسط رئیس جمهور، مسئولیت سازمان فضایی و شورای عالی ایرانیان به وی واگذار شد و بنده از همه آن کارها رها شدم و دیگر مسئولیتی ندارم.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها