بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
تدبیر24 رهام کیایی در گفت‌وگو با ایسنا،  با اشاره به تصویب قانون تعیین تکلیف مربیان حق‌التدریس در سال ۱۳۹۳ گفت: بر اساس این قانون مربیانی که از شهریور ماه سال ۱۳۹۱ به عنوان مربی حق‌التدریس با سازمان فنی و حرفه‌ای همکاری داشته‌اند و تا سال ۱۳۹۳ نیز این همکاری را ادامه داده‌اند، در صورت داشتن مدرک فوق دیپلم و کسب نمره قبولی در آزمون علمی و عملی برگزار شده، تبدیل وضعیت خواهند شد.

کیایی با بیان اینکه در کشور ۳۴۵۹ نفر شرایط لازم برای تبدیل وضعیت را داشته‌اند، گفت: تاکنون کار تبدیل وضعیت بیش از ۱۸۰۰ نفر از مربیان حق التدریس سازمان فنی‌وحرفه‌ای انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه این تعداد به ۲۵۰۰ نفر برسد، گفت: با هماهنگی انجام شده تا پایان امسال تمامی مربیان حق التدریس تعیین تکلیف خواهند شد.

کیایی در ادامه با بیان اینکه در استان کرمانشاه ۱۳۷ نفر مشمول این طرح شده‌اند، گفت: تاکنون احکام ۴۱ نفر در استان صادر شده است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور در ادامه از فعالیت بیش از ۱۵ هزار نفر نیروی انسانی در سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور خبر داد.

وی اشاره‌ای هم به برنامه جامع ارتقای منابع انسانی داشت و گفت: این برنامه با هدف ارتقای سطح علمی مربیان، کارمندان و کارشناسان اجرایی می‌شود و تلاش خواهد کرد تا به افزایش سطح بهره‌وری مجموعه فنی‌وحرفه‌ای منجر شود.

کیایی با اشاره به وجود یک مرکز تربیت مربی در استان البرز، آن را یکی از بهترین مراکز خاورمیانه برشمرد و افزود: رویکرد این مرکز در شش ماهه اول امسال استفاده از الگوهای مدرن و استاندارد در راستای توانمند کردن مربیان است و از هفته آینده کار آموزش مربیان جدید الاستخدام در این مرکز آغاز خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور در ادامه اشاره‌ای هم به مرکز هایتک کرمانشاه داشت و آن را جزو مراکز هایتک برتر کشور دانست و افزود: تجهیزات این مرکز حتی در دانشگاه‌های غرب کشور نیز موجود نیست و خوشبختانه با استقبال خوب دانشجویان و فارغ التحصیلان همراه شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها