بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
 تدبیر24 این زن ٣٤ساله که در پی شکایت چند مال‌باخته توسط مأموران پلیس مشهد دستگیر شده است، وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: در یک خانواده متوسط بزرگ شدم. اگرچه پدر و مادرم اختلافاتی جزئی در زندگی داشتند، اما شرایط خانوادگی برای تحصیل ما فراهم بود. 
وقتی دختری نوجوان بودم مانند خیلی از دختران دیگر و در اوج هیجانات نوجوانی، عاشق پسر همسایه شدم. احساس می‌کردم همه خوبی‌های دنیا در وجود جلال خلاصه شده است اما مدتی بعد از آنکه خانه بزرگ‌تری خریدیم و از آن محله رفتیم، دیگر جلال را نمی‌دیدم و کم‌کم او را فراموش کردم. در دانشگاه قبول شدم و در رشته روان‌شناسی درس خواندم. پس از اتمام تحصیلات، با جوانی به نام «مهرداد» ازدواج کردم. 
این زن ادامه داد: وقتی ازدواج کردم، زندگی‌ عادی‌ای داشتم؛ شوهرم مرد بدی نبود فقط به عواطف و احساساتم توجه چندانی نشان نمی‌داد. این موضوع عذابم می‌داد. در این مدت گاهی یاد جلال می‌افتادم. من پس از چند سال با وجود دو فرزند، یک روز به طور اتفاقی با جلال روبه‌رو شدم. او در این مدت ازدواج کرده اما همسرش را طلاق داده بود. جلال برخورد صمیمانه‌ای با من داشت. 
ارتباط من و آن مرد از طریق فضای مجازی در گوشی همراه بسیار عمیق شد. با لورفتن موضوع رابطه من و جلال، کارها خراب شد. شوهرم که نمی‌توانست این موضوع را تحمل کند، مرا طلاق داد و من هم با رهاکردن فرزندانم امیدوار بودم با جلال ازدواج کنم. ارتباطم با جلال بعد از طلاق بیشتر شده بود و مرتب همدیگر را می‌دیدیم تا اینکه او مرا با وعده عقد رسمی در اولین فرصت به عقد موقت خود در‌آورد. 
پس از آن جلال طبق نقشه‌ای که داشت و من از آن بی‌خبر بودم، همه چک‌ها و کارهای حقوقی‌اش را به نام من انتقال داد و وانمود کرد شاید همسر سابقش بیاید و درباره اموالش ادعایی کند و به‌عنوان مثال مهریه یا نفقه بخواهد. من که حرف‌های مرد موردعلاقه‌ام را باور کرده بودم در برابر کارهای او مخالفتی نکردم اما جلال پس از اینکه چک‌های بلامحل مرا در بازار خرج کرد، متواری شد. 
چندهفته‌ای از او بی‌خبر بودم تا اینکه فهمیدم باردار هستم و بعد هم طلبکاران سراغم آمدند و فهمیدم صد ‌میلیون تومان بدهکار هستم. من چنین پولی نداشتم به همین دلیل طلبکاران از من شکایت کردند و حکم جلب مرا گرفتند درحالی‌که تمام پول‌ها دست جلال است و من اصلا از این ماجرا اطلاعی نداشتم؛ فقط فریب این مرد را خوردم. او باعث شد از شوهرم که مرد خوبی بود طلاق بگیرم و از فرزندانم جدا شوم. حالا هم نمی‌دانم چه باید بکنم». 
با اعلام شکایت زن جوان تحقیقات پلیس مشهد برای دستگیری مرد شیاد آغاز شد و بررسی‌ها در این خصوص همچنان ادامه دارد تا مشخص شود جلال کجا پنهان شده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، عشق ، خیانت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها