بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۶۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
برانکو ایووانکوویچ درپایان تمرین  تیمش با دلخوری از این موضوع، انتشار ارقام قرارداهای مربیان و بازیکنان در فوتبال کشور را بسیار بد توصیف کرد و افزود: دلیلی برای انتشار قرارداد بازیکنان و مربیان وجود ندارد. قرارداد اسرار حرفه ای میان باشگاه، مربیان و بازیکنان است.

به گفته وی، موضوع قراردادها یک مساله شخصی است که کسی حق ورود به آن را ندارد. من چیزی برای پنهان کردن ندارم ولی باید بگویم همسرم نیز نمی داند قراردادم چقدر است چه برسد به دیگران.
به اعتقاد وی، انتشار قراردادها ورود به حریم خصوصی افراد است از این رو حتی می توان بابت آن شکایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که او هم اکنون گران ترین مربی لیگ برتر است نیز گفت: من ارزان ترین مربی لیگ و ارزان ترین مربی 10 سال اخیر پرسپولیس هستم درحال حاضر تنها با 60 درصد قیمت واقعی خودم در ایران و پرسپولیس مربیگری می کنم البته از این موضوع ناراحت نیستیم.

وی با اشاره به فعالیت مربیگری اش در طی سالیان اخیر، اظهار داشت: فهرست کاملی از نتایج خوب، مقام ها و جام های قهرمانی درکارنامه خود دارم و توانستم درسال گذشته تماشاگران را با فوتبال آشتی داده و آنان را بار دیگر به ورزشگاه بیاورم.

وی اضافه کرد: از حضور دوباره تماشاگران همه سود بردند و سرمایه گذاری حامیان مالی در فوتبال نیز افزایش پیدا کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برد هفته نخست دیگر تمام شده است ادامه داد: برد خوبی بود اما باید در این هفته فولاد را شکست دهیم تا برد مقابل سایپا معنا پیدا کند چرا که با پیروزی دراین دیدار برتری مقابل سایپا دیده می شود.

برانکو در ادامه با تقدیر از حضور هواداران و تشویق آنان در ورزشگاه از آنان درخواست کرد در هفته های بعدی نیز تیم را حمایت کنند.

وی در خصوص جدایی لوبانف دروازه بان ازبکستانی تیمش نیز تصریح کرد: ابتدا از این بازیکن تشکر می کنم او بازیکن حرفه ای بود و در فصل گذشته که سوشا نمی توانست درون دروازه بایستد او به ما کمک زیادی کرد.

به گفته وی، لوبانف مشکل شخصی داشت و مجبور به ترک باشگاه شد و با جدایی از باشگاه همه ما را غافلگیر کرد.

تمرین روز پنجشنبه سرخ پوشان ساعت 18:10 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز و ساعت 20:20 دقیقه تمام شد.

بازیکنان پرسپولیس در این تمرین وزنه زدند و تمرینات هوازی را در دستور کار داشتند.

در مرحله بعد دو به دو با دویدن کارهای تاکتیکی بدون توپ انجام دادند.

قسمتی از تمرین روز پنجشنبه به پرتاب اوت دستی از سوی حسین ماهینی وشوت به دروازه توسط بازیکنان اختصاص داشت.

برانکو در تمرین امروز به علی علیپور و فرشاد احمد زاده بیش از دیگران تذکر داد.
مهم ترین تمرین امروز ایگورپانادیچ مربی دروازه بانان تیم تمرین شوت زنی وپنالتی زدن به دروازه بانان بود و درقسمت پایانی بازیکنان ضربات ایستگاهی و زدن پنالتی را مرور تمرین کردند.
برچسب ها: تدبیر۲۴ ، برانکو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها