بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۶۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
«هنوز ناگفته‌ها و اطلاعاتي در سينه شما وجود دارد كه بايد براي آگاهي مردم به‌ويژه جوانان گفته شود تا انقلاب از مسير اسلام، مردم و اهداف مقدس امام راحل منحرف نشود. من تا جان در بدن دارم از نظام و اهداف انقلاب و امام راحل دفاع خواهم كرد.» اين بخشي از سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبايي استاد اخلاق و عضو جامعه روحانيت خطاب به آيت‌ا...هاشمي است كه براي ملاقات او به بيمارستان رفته بود. منظور طباطبايي از ناگفته‌ها چيست و او چه مي‌داند كه اصرار دارد آيت‌ا... هاشمي آن را بيان كند؟ طباطبايي از مبارزان زمان پيش از انقلاب بوده كه همواره مورد وثوق انقلابيون و امام خميني (ه) شناخته مي‌شده است. ارتباط او با آيت‌ا... هاشمي به دليل همين مبارزات در قبل و عملكردهاي انقلابي پس از آن بسيار نزديك است. بنابراين چندان تعجب ندارد كه او از موضوعاتي آگاهي داشته باشد كه آيت‌ا... هاشمي بيان آنها را به مصلحت ندانسته باشد اما چه موضوعي سبب شده كه طباطبايي كه در بستر بيماري است، اصرار به افشاي آن موضوعات دارد؟ آيا هاشمي از آنچه آگاه است كه سرچشمه انحرافات بوده و طباطبايي درصدد متقاعد كردن هاشمي براي بيان آنها با هدف هوشياري جامعه و بستن منبع انحراف با كمك آنهاست يا با توجه به تاكيدش در جمله بعد بر اينكه از آرمان هاي امام راحل دفاع خواهد كرد، از هاشمي مي‌خواهد تا به افشاي هويت آناني بپردازد كه در لباس دلسوزي، به دنبال ايجاد انحراف در خط امام و گفتمان انقلاب هستند. هر چه باشد مطمئنا موضوع مهمي وجود دارد كه هاشمي تاكنون از بيان آن خودداري كرده است و علت سكوت او را بيش از هر موضوع ديگري مي‌توان در مصلحت سنجي او يافت. آيت‌ا... هاشمي در طول ساليان دراز عمر خود، بارها و بارها خود، مسئولان و مردم را به رعايت اخلاق اسلامي توصيه كرده است. همان اخلاق اسلامي كه در عصر ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد مهدي طباطبايي، با بيان شيرين و شيوايش به مردم عرضه مي‌كند؛ اما اين روزها كه حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد مهدي طباطبايي در بستر بيماري و كسالت است، شاگرد ممتاز مكتب خميني كبير، به رسم ادا كردن سنت عيادت از بيمار به ديدار استاد اخلاق رفت.

ذخيره انقلاب!

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، روز پنجشنبه با حضور در بيمارستان بهمن از حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد مهدي طباطبايي عيادت كرد. در اين عيادت كه در فضايي صميمي و با حضور تعدادي از اعضاي خانواده سيد مهدي طباطبايي انجام شد، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام جوياي احوال او شد و ضمن گفت‌وگو با كادر پزشكي بيمارستان، از نزديك در جريان روند مداواي او قرار گرفت و از درگاه خداوند برايش آرزوي تندرستي و سلامت كامل كرد. آیت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني با تاكيد بر سوابق درخشان علمي، مبارزاتي و شخصيت مستقل و آزادي‌خواه حجت‌الاسلام سيد مهدي طباطبايي گفت: در زمانه و شرايط كنوني، وجود ايشان براي جامعه غنيمت است؛ زيرا ايشان آنچه را كه مي‌فهمد عمل كرده و با شجاعت بيان مي‌كند. رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تاكيد كرد: آگاهي مردم، مانع عوام‌فريبي‌ها خواهد بود. حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد مهدي طباطبايي و اعضاي خانواده او نيز از حضور آیت‌ا... هاشمي‌رفسنجاني در بيمارستان تشكر كردند. اين استاد اخلاق خطاب به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: شما يكي از ذخاير انقلاب و نظام اسلامي هستيد و من همواره به درگاه خداوند براي سلامتي و طول عمر شما دعا كرده و مي‌خواهم كه خداوند شما را براي ادامه و بقاي كشور حفظ كند.

توصيه طباطبايي به معاون اول

معاون اول رئيس‌جمهور هم با حضور در بيمارستان از سيدمهدي طباطبايي استاد اخلاق عيادت كرد. اين استاد اخلاق در اين ديدار با اشاره به هجمه‌ها عليه دولت خطاب به جهانگيري گفت: اجازه ندهيد هياهوي سياسي منتقدان، دولت را مشغول كند. اشتغال و معيشت مردم را در اولويت فعاليت‌تان قرار دهيد. وي با اشاره به سال‌هاي حضور جهانگيري در مجلس گفت: شما را از قديم و دوراني كه در مجلس بوديد به خاطر دارم كه بسيار فعال و اهل فكر بوديد. تلاش كنيد امروز هم براي افرادي كه استعداد و توانايي دارند فضاي كار و شكوفايي فراهم كنيد. جهانگيري هم با اشاره به مشكلات دولت عنوان كرد: دولت تلاش خود را در اين مسير به كار گرفته است اما فشارها بر روي دولت زياد است. وي از اين استاد اخلاق خواست براي دولتمردان دعا كند.

يادگار امام در بيمارستان

عصر چهارشنبه،آیت‌ا... سيد حسن خميني، يادگار امام نيز به ديدار حجت‌الاسلام‌ والمسلمين سيد مهدي طباطبايي رفت. سيد حسن خميني با حضور در بيمارستان بهمن ضمن جويا شدن از وضعيت جسماني اين استاد اخلاق، شفاي او را از خداوند متعال مسالت كرد. همچنين، طي چند روز گذشته، حسين فريدون، دستيار ويژه رئيس‌جمهور، علي مطهري، نماينده مردم تهران در مجلس دهم، محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام و ابوترابي فرد، نایب‌رئيس مجلس نهم از حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد مهدي طباطبايي عيادت كردند. اين استاد اخلاق نماينده دوره‌هاي دوم و هفتم مجلس است و چند روزي است كه به علت كسالت در بيمارستان بستري شده و دوره درمان را سپري مي‌كند.
برچسب ها: تدبیر۲۴
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها