بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
 تدبیر24:  ديروز سپاه هم به اظهارات حسن عباسي تئوريسين جريان اصولگرايي درباره ارتش واكنش نشان داد؛ سخنراني‌اي كه در ابتدا با تمجيد نقش سپاه و بسيج در حفاظت از كشور آغاز مي‌شود و به اينجا مي‌رسد كه مي‌گويد: « اگر آب كشور را ببرد ارتش صدايش هم در نمي‌آيد و هيچ موضعي نمي‌گيرد.» همين موضع‌گيري او سبب واكنشهاي زيادي شد و ديروز سپاه هم به آن واكنش نشان داد چنانكه در پي انتشار گزيده‌اي از اظهارات يكي از كارشناسان كه در تاريخ ۳/۴/۸۹ در جمع دانشجويان دانشگاه تهران با موضوع «سند راهبردي نيروهاي مسلح آمريكا»، پيرامون «ارتش» ايراد شده است، سردار سرتيپ دوم پاسدار رمضان شريف مسئول روابط عمومي كل سپاه اظهار كرد: انتشار ويدئوی مربوط به بخشي از سخنان يكي از كارشناسان پيرامون ارتش كه در ۶ سال قبل و در تيرماه سال ۱۳۸۹ و در جمع دانشجويي ايراد شده است، اقدامي سوال برانگيز به شمار رفته و به واسطه اهداف تفرقه افكنانه قابل تامل بوده و مي‌تواند مورد پيگرد قرار گيرد. وي افزود: طرح اينگونه مسائل هرگز مورد تاييد سپاه نبوده و هر حركتي كه موجب تضعيف نهادها و ساختارهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي شود محكوم است. سردار شريف با بيان اينكه با وجود تلاش‌هاي استكبار جهاني و جبهه معاندين انقلاب اسلامي و ملت ايران، ارتش جمهوري اسلامي و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تحت منويات و تدابير مقام معظم رهبري و فرماندهي كل قوا در وحدت و هماهنگي كامل، شجاعانه و سلحشورانه به ماموريت‌هاي خطير خود مي‌پردازند، تصريح كرد: هرچند حدود، ثغور و عرصه‌هاي ماموريت و وظايف ارتش و سپاه تفاوت‌هايي با يكديگر دارند اما اين دو سازمان با هماهنگي، هم افزايي و همكاري‌هاي همه‌جانبه، ايران اسلامي را به عنوان قدرت ممتاز منطقه‌اي و در شرايط پرآشوب و پرفتنه ناشي از جنگ‌هاي نيابتي و تروريسم تكفيري از امنيت پايدار و مثال زدني برخوردار ساخته‌اند و همين نقش آفريني‌هاي سترگ و راهبردي جبهه دشمنان داخلي و خارجي را بيمناك ساخته است. وي با تاكيد بر اين نكته كه يك روح واحد در كالبد اين سپاه و ارتش جاري شده است افزود: ارتش و سپاه يد واحده و مشت آهنين ملت ايران برابر جبهه دشمن است و هرگونه تلاش براي تضعيف و ايجاد اختلاف و شكاف بين نيروهاي مسلح و مدافع انقلاب و كشور محكوم به شكست است. سخنگوي سپاه خاطرنشان كرد: حافظه تاريخي ملت ايران گواهي مي‌دهد ارتشيان غيور و غيرتمند طي ۳۸ سال اخير همراه با پاسداران انقلاب اسلامي و ساير نهادهاي امنيتي، اطلاعاتي و انتظامي كه نقطه درخشان آن جنگ تحميلي جهاني هشت ساله و دفاع مقدس پيروزمند است، توطئه‌ها و نقشه‌هاي شوم نظام سلطه و استكبار را خنثي و آنان را با شكست‌هاي خفت‌بار مواجه ساخته‌اند. مسئول روابط عمومي سپاه در پايان اظهار اميدواري كرد كارشناس مورد نظر براي رفع سوء برداشت‌هاي ايجاد شده و نااميد ساختن دشمنان و بدخواهان ايران اسلامي درباره ويدئوی منتشر شده شفاف‌سازي نمايد.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها