بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
تدبیر24: علیرضا فرساد- رسانه های بیگانه این روزها حرف از اعدام 10 زندانی سنی مذهب در زندان رجایی شهر میزنند؛ بی بی سی فارسی از آنها به عنوان(زندانیان سنی مذهب) و (زندانیان عقیدتی) یاد کرده است.اما رسانه های بیگانه طبق رسم همیشگی خود اخبار منتشر شده را همانگونه که خود میخواهند نشر میدهند و از واقعیات به دور است. 
این افراد از اعضای گروه تکفیری و تروریستی موسوم به توحید و جهاد بوده اند که به دنبال برهم زدن نظم کشور و انجام عمیات های تروریستی در ایران بودند.این گروه به تاسی از تفکر تکفیری-وهابی در اقداماتی به تکفیر شهروندان کردستان پرداخته و در اقدامات عملیاتی خود بعضی از شهروندان و علما را به شهادت رساندند و بدون در نظر گرفتن مبانی اسلامی و قانون جمهوری اسلامی ایران دست به ایجاد رعب و وحشت و عملیات های تروریستی نمودند و در دادگاه ایران به صورت عادلانه محاکمه شدند و حکم آنها نیز اجرا گشت. 
اقدامات این گروه تروریستی منجر به شهادت ۲۰ نفر و مجروحیت ۴۰ تن دیگر شد که در میان آنها شخصیت هایی مانند شهید محمد شیخ الاسلام نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و شهید برهان عالی از روحانیون متنفذ اهل سنت می‌توان اشاره کرد. 
اما آنچه که مشخص است این است که رسانه های بیگانه سالهاست که به دنبال برهم زدن وحدت در ایران اسلامی هستند اما نمیدانند که برادران اهل سنت ما از این رفتار ها و تفکرات تکفیری بیذارند و بارها آن را محکوم کرده اند.چقدر خوب است که رسانه های بیگانه مقداری در این زمینه نیز ورود پیدا کنند که داعش در عراق و سوریه با اهل تسنن چه رفتاری دارد؟ چرا تعداد کشته شدگان اهل تسنن توسط داعش در این کشورها از شعیان بیشتر است؟  
آنچه که مشخص است برادران اهل سنت ما خود قربانی این اندیشه تکفیری در عراق و سوریه هستند و خوب میدانند که در دین مبین اسلام و سنت پیغمبر اینگونه رفتار تکفیری جایی ندارد.آنچه در رفتار رسانه های بیگانه جالب است این است که چطور این مقدار کشته شدن اهل سنت در عراق و سوریه را نمیبینند و آتش بر پا شده در این کشورها را احساس نمیکنند ولی برای تعدادی تکفیری که به صورت عالادنه در دادگاه مورد محاکمه قرار گرفتند اشک میریزند. 
به لطف خدا برادران اهل سنت ما در ایران با جریانهای تکفیری هیچگونه ارتباطی نداشته و علماء عزیز اهل سنت بارها اقدامات وحشیانه و غیر انسانی این گروه شیطانی را محکوم کردند و باید رسانه های بیگانه بدانند که 10 هزار و 771 شهید اهل سنت در ایران نشان از وطن پرستی و پایبندی برادرانمان به این مرز و بوم دارد و وحدتی ناگسستنی که دشمنان به دنبال بر هم زدن آن هستند و آرزوی آن را به گور خواهند برد.
*فعال اصولگرا
برچسب ها: تدبیر24 ، امنیت ، اهل سنت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها