بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
تدبیر24: رئيس قوه‌قضائیه در يادواره شهداي منطقه لايي شهرستان نكا گفت: آمريكايي‌ها در اوايل انقلاب تصور مي‎كردند كه طي يك الي دو سال مي‎توانند بساط جمهوري اسلامي ايران را در هم بپيچند اما ديدند كه نشد. آيت‌ا... صادق آملي لاريجاني افزود: خوف آمريكا و اذنابش در منطقه از توپ و تانك جمهوري اسلامي ايران نيست؛ بلكه آنها از اقتدار نظام ما هراس دارند؛ چراكه نظام جمهوري اسلامي ايران با مردم است و اين مردم حاضرند براي آرمان‌هاي نظام جان و مال خود را بدهند. وي گفت: دولت فاسد و جنايتكار و خيانتكار سعودي دائما در گوشه و كنار چنين مطرح مي‌كند كه جمهوري اسلامي ايران و شيعيان در تمام دنيا اقتدار را به دست آورده‎اند و سعودي‎ها از اين موضوع مي‌ترسند. امروز به بركت ولايت فقيه در جمهوري اسلامي ايران امنيتي حاكم است كه در هيچ كجاي منطقه وجود ندارد. رئيس قوه قضائیه تصريح كرد: نظام جمهوري اسلامي از حيث اتكا به مردم و مبنا قرار دادن اصول اسلامي يك نظام بي‌بديل در دنياست. وي افزود: شهيد و شهادتش سه اثر مهم دارد. يك اثر براي خود شهيد است و شهيد با شهادتش به عوالمي دست مي‌يابد كه براي ما اين عوالم ناشناخته است. اثر ديگر براي اطرافيان و مردم است و شهيد با شهادتش الگويي براي جامعه است و اين انسان‌ها وقتي پا روی تعلقات‌شان مي‌گذارند الگو مي‌شوند، بسياري از پديده‌هاي اخلاقي از طريق الگوي اخلاق منتقل مي‌شود و شهدا در عمل و در فضاي واقعي نشان دادند پا روی تمام تعلقات مي‌گذارند. وي افزود: اثر سوم شهيد اين است كه در استقلال سياسي، فرهنگي و اجتماعي مردم موثر هستند و اگر شهدا نبودند استقلال امروز كشور ميسر نبود. ايستادگي جمهوري اسلامي در مقابل تمام زورگويان به بركت خون شهداست و سرمايه حقيقي اين ملت خون شهداست. آنچه امروز جمهوري اسلامي را مقتدر كرده توانمندي و خودباوري است، به‌طوري كه دشمنان اقتدار جمهوري اسلامي را امروز تاييد مي‌كنند. رئيس قوه قضائیه با تاكيد بر اينكه «امروز آرمان و اهداف نظام جمهوري اسلامي در جهان منتشر شده است» اظهار كرد: آمريكا تصور مي‌كرد بساط كشورمان را در چند سال درهم مي‌پيچيد كه اتفاق نيفتاد، در منطقه نيز جمهوري اسلامي را به عنوان نظامي كه بر اساس آرمان اخلاقي و انساني شكل گرفته مي‌شناسند. خوف دشمنان از اقتدار نظامي نيست بلكه اقتدار نظامي است كه مردم پاي آن ايستاده‌اند. وي اظهار كرد: نظام جمهوري اسلامي نظام بي‌بديل است و ولايت فقيه يكي از مهم‌ترين اركان آن است. با وجود دشمناني كه جمهوري اسلامي را هدف گرفتند و با حضور و يمن رهبري مقتدر كه همچون كوه در مقابل دشمنان ايستاده است، نظام اسلامي پابرجاست. لاريجاني با اشاره به حركت مردم در برابر حوادث ۸۸ افزود: مردم به دشمنان و در ايام فتنه به فتنه‌گران كه اميدوار شده بودند پاسخ محكمي دادند و همه سركردگان فتنه را در داخل و خارج نااميد كردند.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها