بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
موسيقي به ما ارتباط ندارد حرف ما حواشي امنيتي كنسرت‌هاست
   تدبیر24:«درشهر امام رضا(ع) نمي‌شود كنسرت برگزار كرد و ديگر نبايد سر اين موضوع با مردم يا برخي مسئولان كوته‌فكر چانه‌زني كرد. شما اگر كنسرت مي‌خواهي جاي ديگري زندگي كن، چرا بايد يك شهر زيارتي را انتخاب كنيد؟ هر روز كمپين جديدي براي كنسرت راه مي‌اندازند، اينها اردوكشي در مقابل امام رضا(ع) است، در يك جلسه بايد تكليف اين شهر مشخص شود و همه مديران و ساكنان بدانند اين شهر آنقدر دلداده و عاشق دارد كه نمي‌گذارند شما در برنامه‌ريزي و عياشي آزاد باشيد.» اين جملات آيت‌ا... علم‌الهدي در خطبه‌هاي نماز جمعه بود. برگزاري كنسرت از نگاه او در مشهد مناسب نيست و بايد اين شهر را از ليست شهرهاي كشوركه اجازه برگزاري كنسرت در آنجا صادر مي‌شود جدا كرد كه البته مشخص نيست چنين دغدغه‌اي در چنددرصد مردم اين شهر وجود دارد؟ علم‌الهدي ديروز هم در ديدار با سردار حسين اشتري، فرمانده نيروي انتظامي درباره موسيقي و كنسرت سخن گفت، اما اين‌بار نرم‌تر از جمعه، و توضيحاتي درباره نگراني خود ارائه كرد. او گفت: دستگاه صادركننده مجوز براي كنسرت‌ها بايد اين موضوع را جواب دهد كه مجوز صادر شده، مجوز به چه چيزي است، وقتي حواشي ضد عفت، انتظامي و امنيتي به وجود مي‌آيد، دستگاه پيشگيري از جرم نمي‌تواند بي‌تفاوت باشد. آيت‌ا... سيد احمد علم‌الهدي با اشاره به فضاسازي‌هاي شكل‌گرفته پيرامون مساله كنسرت در مشهد و ساير نقاط كشور، اظهاركرد: بحث ما، موضوع موسيقي و كنسرت نيست بلكه بحث حواشي به وجود آمده در كنسرت است. وي با بيان اينكه نمي‌توان انتظار داشت نيروي انتظامي و دستگاه‌هاي قضائی در چنين موضوعاتي دخالت نكنند، تاكيد كرد: مساله كنسرت يك موضوع است و بحث مجوزي كه صادر مي‌شود موضوع ديگر. موسيقي به ما ارتباط ندارد چون در آن تخصص نداريم اما حرف ما، حواشي امنيتي آن است. نماينده ولي‌فقيه در خراسان رضوي تصريح كرد: روضه‌خواني سيدالشهدا هم اگر حاشيه امنيتي و انتظامي داشته باشد، بايد با آن برخورد كرد، نمي‌توان گفت چون روضه سيدالشهدا است به آن كار نداشته باشيم. علم‌الهدي اضافه كرد: دستگاه صادركننده مجوز براي كنسرت بايد اين موضوع را جواب دهد كه مجوز صادر‌شده، مجوز به چه چيزي است، وقتي حواشي ضد عفت، انتظامي و امنيتي به وجود مي‌آيد، دستگاه پيشگيري از جرم نمي‌تواند بي‌تفاوت باشد. وي با تاكيد بر اينكه ما مي‌خواهيم از منكرات شرعي جلوگيري شود، خاطرنشان كرد: قصد آزار كسي را نداريم اما متاسفانه قصه جبهه لائيك در كشور يك غذاي چرب و گرمي است كه همه مي‌خواهند آن را امتحان كنند؛ برخي دولتمردان تلاش كردند تا با جمع‌ كردن آنان پشت سرخود، حاشيه قدرت ايجاد كنند. علم‌الهدی يادآور شد: امروز نيز برخي فكر مي‌كنند مي‌توانند با استفاده از جريان لائيك، حاشيه قدرتي براي خود به وجود بياورند، در حالي‌ كه اين جريان پيرو شكم و شهوت است، به‌محض اينكه اين خواست آنان در خطر بيفتد، در مقابل آنان نيز مي‌ايستند.

منبع: آرمان
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها