بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۶۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
عضو حزب مردم سالاری: گویا روحانی ماموریت دارد وجهه اصلاح طلبان را نزد مردم خراب کند!
  تدبیر24: صالح دلدم عضو حزب مردم سالاری در اجلاس چهاردهمین اردوی تابستانی حزب مردم سالاری در زنجان از عملکرد دولت حسن روحانی انتقاد کرد. 
دلدم با اشاره به وعده های انتخاباتی روحانی مانند رفع حصر، آزادی زندانیان سیاسی، جمع آوری گشت ارشاد، ایجاد فضای باز در عرصه فرهنگ و هنر و رونق اقتصادی و مقابله با بیکاری و رکود از عدم تحقق وعده های روحانی انتقاد کرد.
این عضو سابق حزب اعتمادملی و زندانی سیاسی حوادث بعد از انتخابات سال ۸۸ به این نکته اشاره كرد  که آقای خاتمی یکبار می تواند دوبار "تکرار" کند و از مردم بخواهد رای بدهند اما عملکرد حسن روحانی به گونه ای بود که گویی ماموریت دارد آبرو و وجهه اصلاح طلبان را نزد مردم خدشه دار کند.
دلدم در ادامه ضمن انتقاد از انتخاب وزرایی همچون علی جنتی، محمود گودرزی، فرهادی و نعمت زاده اشاره ای نیز به وضعیت لغو کنسرت ها، توقیف فیلم ها و کتاب ها داشت و حسن روحانی را بابت گماردن علی جنتی در پست وزارت ارشاد مورد انتقاد قرار داد.

دلدم در اين ميان به موانع مجلس قبل در سنگ اندازي براي انتخاب وزرا اشاره اي نكرد!

وي اظهار كرد: آقای روحانی بعد سه سال همچنان تقصیرات را گردن دولت قبل می اندازد در حالیکه ما به یاد داریم که آقای خاتمی مملکت را با چه وضعیت بدتری از هاشمی رفسنجانی تحویل گرفت اما خود با عملکرد مناسب چه تغییراتی ایجاد کرد، زیرا آقای خاتمی اصلاح طلب بود اما حسن روحانی به شعارهایی که می دهد ایمان ندارد.

دلدم در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش دولت روحانی در حذف اصلاح طلبان از لیست امید و افزودن افرادی چون کاظم جلالی و بهروز نعمتی و همچنین نقش دولت در ریاست لاریجانی بر مجلس و اصولگرایان بر کمیسیون ها اشاره نمود و اعلام داشت در صورت بازگشت احمدی نژاد به قدرت، روحانی بابت کارنامه و عملکردش و عارف بابت انفعالش مقصر هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها