بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
  تدبیر24:  نماینده فومن در مجلس گفت: اینکه امروز مطرح می شود علیه دولت اتاق فکری تشکیل شده، مربوط به امروز نیست بلکه همیشه بوده و عده ای برای تخریب دولتها دور هم جمع شده اند و این میراث نامبارک به این دولت نیز رسیده است.

حجت الاسلام مهدی افتخاری در گفت و گو با خبرنگار آستان با ابراز تاسف از اینکه اتاق فکر در مسیر منفی گام برمیدارد،گفت:  اگر اتاق فکر ابزاری برای کمک به دولت بود، جای تقدیر و تشکر داشت زیرا مشخص می شد که این اتاق برای تعالی کشور فکر می کند، اما وقتی برای تخریب دولت تشکیل میشود، مشخص می شود که نیت شوم است و جایگاهی در بین مردم و عقلا ندارد.

وی خطاب به کسانی که علیه دولت اتاق فکر تشکیل داده اند، گفت: همت بلند دارد که مردان روزگار، از همت بلند به جایی رسیده اند. بهتر بود که این افراد به جای تخریب و حاشیه سازی، بازوی رییس جمهور را می گرفتند. البته با کمال تاسف این آقایان منظور ما را اشتباهی فهمیده اند و گمان می کنند که اگر بازوی رییس جمهور را گرفتند، باید او را به سمت پایین بکشند در حالی که منظور ما این است که یار دولت باشند و سعی کنند دولت سرپا بایستد نه آنکه بر زمینش بزنند.

افتخاری با اشاره به وجود اسناد بالادستی همچون برنامه توسعه و سند چشم انداز 20 ساله گفت: اگر می خواهیم ایران اسلامی به آن اندازه از رشد وتوسعه برسد که در برنامه ها ذکر شده است، باید تفکرات جناحی را کنار بگذاریم و از همین امروز به دنبال آن باشیم که هر کس با هر تفکری رییس جمهور شد، برای رسیدن به آرمانهای کشور، با او همراهی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر می خواهیم کشورمان به روزهای اوج خود برسد، باید همت ملی داشته باشیم، گفت: باید همه زیر یک پرچم باشیم و اجازه ندهیم تفکرات جناحی و دوستی ها و دشمنی ها به زیان کشور و نظام تبدیل شود.

عضو کمیسیون عمران با ابراز تاسف از اینکه در اتاقهای فکر منفی، چیزی به غیر از دشمنی و کینه توزی بیرون نمی آید، گفت: گاهی در قالب انتقاد ادبیاتی بر زبان می آوریم که تبعات خوبی ندارد و در یک جمع منطقی آن را تحلیل می کنیم و به این نتیجه می رسیم که نباید این رفتار صورت می گرفت، در این صورت فردی که به نظام علاقه دارد، باید بپذیرد.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی ها حرف توهین آمیز می زنند و بر توهین و تخریبی که می کنند، اصرار دارند ،گفت: این افراد به اندازه ای در رفتارهای غلط خود اصرار دارند که انسان را به یاد دشمنان صدر اسلام می اندازند و می بینیم که در صدر اسلام افرادی همچون ابوجهل را داشتیم که به واسطه کینه توزی چنین لقبی به او دادند. 

برچسب ها: تدبیر24 ، فومن ، اتاق فکر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها