بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۶۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
   تدبیر24: رئيس قوه قضائیه با تبريك فرارسيدن هفته دولت، پايبندي به آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلابي و الهي و حفظ استقلال، عزت و كرامت جمهوري اسلامي ايران در كنار تلاش براي رفع مشكلات مردم را از مهم‌ترين وظايف دولت دانست و خواستار رعايت انصاف در نقد عملكرد دولت شد. آيت‌ا... آملي لاريجاني افزود: مسئولان قوا و مديران رده‌هاي پايين‌تر اگر گمان كنند كه مسئوليت‌ها فرصتي براي توجه به امور دنيوي است معلوم مي‌شود كه آرمان‌هاي انقلاب را نشناخته‌اند. وي تاكيد كرد: در ارزيابي عملكرد و تلاش‌هاي بي‌شائبه دولت بايد جانب انصاف را رعايت كرد و مجموعه تلاش‌ها و خدمات دولت را در كنار كمبودها و مشكلاتي ديد كه البته بسياري از آنها ميراث دولت‌هاي قبل و حاصل تحريم‌هاي ظالمانه بوده است. در واقع ميليون‌ها خدمت از طريق وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي در طول سال، به مردم عزيز ارائه مي‌شود. چشم بستن بر اين خدمات، نوعي كفران نعمت است. گاهي كثرت نعمت مانع ديدن آن مي‌شود. رئيس دستگاه قضا افزود: البته در كنار توجه به خدمات و تلاش‌هاي دولت بايد برخي نارسايي‌ها، مفاسد و سوء مديريت‌ها را هم ديد و نسبت به رفع آنها تلاش كرد. وي با اشاره به اينكه «نبايد به هر بهانه‌اي بنا را بر تخريب دولت گذاشت» گفت: بايد به همه منتقدان گوشزد شود كه در نقد عملكرد دولت، زحمات و تلاش‌هاي دولتمردان نيز در جاي خود ديده شود. وي به فراخوان برگزاري همايشي در تهران و شرط‌گذاري مجريان خارجي اين همايش براي عدم حضور افراد حاضر در ليست تحريم‌ها اشاره كرد و گفت: مسئولان اجرايي كشور بايد در قبال شركت‌هاي خارجي كه ادعا كرده‌اند مسئولان و افرادي كه تحريم شده‌اند حق ورود به اين همايش را ندارند قاطعانه برخورد كنند و در برابر آنها منفعل نباشند. اينگونه سخنان توهين به يك ملت است و مسئولان ذيربط بايد به‌شدت با آن برخورد كنند و البته اگر چنين مواردي تكرار شود دستور رسيدگي و برخورد خواهم داد. وي در بخش ديگري با اشاره به اينكه «متاسفانه برخي گزارش‌ها از قصور و تقصير برخي پزشكان در انجام وظايف حكايت دارد» تصريح كرد: دستگاه قضائی در اين دوره تمام آنچه را كه در چارچوب قانون لازم بود تا پزشكي در اثر قصور و تقصير به زندان نيفتد؛ انجام داده است اما در عين حال نمي‌شود از برخي قصورها و تقصيرها در انجام امور پزشكي كه موجب ضرر و زيان به مراجعان و بيماران مي‌شود چشم‌پوشي كرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها