بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
  تدبیر24:  مسیح انصاری اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید آیین‌نامه ابلاغی این وزارتخانه در سال ۱۳۸۹ را اجرا و از ادامه تولید پژو ۴۰۵ و پراید جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته هیچگونه تغییرات اساسی در کیفیت پژو ۴۰۵ و پراید صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: این خودروها از نظر کیفیت در سطح پایینی قرار دارند و اقدامات اساسی نیز برای حل معایب آنها انجام نشده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان ادامه داد:‌ دانش فنی و کیفیت خودروهای پژو ۴۰۵ و پراید به هیچ وجه قابل مقایسه با خودروهای جدید و با کیفیت امروزی نیست به‌گونه‌ای که فن‌آوری تولید این خودروها مربوط به بیش از ۲۰ سال پیش است.

وی افزود: در این شرایط مشخص نیست چرا برخلاف آیین‌نامه ابلاغی وزارت صنایع و معادن وقت، تولید این خودروهای از رده خارج متوقف نشده است بنابراین مصرانه از مسوولان وزارت صنعت می‌خواهیم به وظایف خود در این رابطه عمل کنند.

انصاری با بیان اینکه اگر مردم از خرید پژو ۴۰۵ و پراید خودداری کنند ایران خودرو و سایپا نیز چاره‌ای جز توقف تولید این خودروها نخواهند داشت، تصریح کرد: این دو خودروساز باید به سرعت خودروهای جدید با کیفیت و قیمت مناسب را جایگزین این خودروهای قدیمی و بی‌کیفیت کنند.

به گزارش ایسنا، براساس آیین‌نامه مصوب شورای سیاست‌گذاری خودرو در سال ۱۳۸۹ که در همان سال از سوی وزارت صنایع و معادن وقت به خودروسازان داخلی ابلاغ شده است، از ابتدای سال ۱۳۹۵ ادامه تولید خودروهای سواری داخلی که از زمان آغاز تولید آنها بیش از ۱۰ سال گذشته است، ممنوع است.
برچسب ها: تدبیر24 ، پراید ، پژو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها