بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
سرمربی پرسپولیس قبول کرد که مدافع ملی پوش این تیم با نظر باشگاه به جمع سرخپوشان بازگردد.
  تدبیر24: رامین رضاییان همچنان بلاتکلیف است و با وجود دریافت چند پیشنهاد لیگ برتری امیدوار است که به پرسپولیس برگردد. وی به پیشنهاد سپاهان، ذوب‌آهن و تراکتورسازی پاسخ منفی داد و حاضر به ادامه مذاکرات نشد چرا که این امیدواری به او داده شده بود که به جمع سرخپوشان باز خواهد گشت.
 
وساطت مهدی طارمی و تماس‌های متعدد او با محمد ترکاشوند منجر به آن شد که باشگاه رضاییان را برای بازگشت احتمالی اميدوار كند.
 
برانکو در این مدت تاکید کرده که در تیمش جایی برای رضاییان ندارند اما صحبت های طاهری بالاخره کار خودش را کرد و سرمربی قرمزها رضایت داد که تصمیم گیری در خصوص این بازیکن به باشگاه محول شود. برانکو در پی گفتگو با طاهری اعلام کرده است: «درباره رامین موضع من مهم نیست و باشگاه باید تصمیم بگیرد.»
 
با این اظهار نظر برانکو به نظر می‌رسد مقدمات بازگشت رضاییان فراهم شده. به این ترتیب رضاییان به زودی قرارداد جدیدی می بندد و دوباره به پرسپولیس برمی گردد و احتمالا یک بازیکن (احتمالا آنتونی گولچ) از لیست خارج می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها