بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
زمان ورود کیمیا علیزاده به فرودگاه و استقبال پدرش از وی یکی از لحظات به یادماندنی به هنگام بازگشت کاروان تکواندو به ایران بود.
 تدبیر24:کیمیا علیزاده دارنده مدال برنز المپیک ریو و تنها بانوی مدال‌آور المپیکی کشورمان در زمان ورود و دیدن پدرش به آغوش پدر رفت و لحظات به یادماندنی را ثبت کردند که باعث استقبال عکاسان و فیلم‌برداران خبری شد.

* از نفرات وارد شده به فرودگاه امام خمینی در قالب کاروان تکواندو پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، کیمیا علیزاده، خدابخشی و مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو حاضر به مصاحبه شدند اما فرزان آشورزاده و سجاد مردانی با رفتاری غیر حرفه‌ای و با ناراحتی حاضر به مصاحبه نشدند.

* تعداد زیادی از هواداران که خود را به فرودگاه امام خمینی رسانده بودند به تشویق کیمیا علیزاده پرداختند و علیزاده چند لحظه‌ای را در فرودگاه برای عکس‌های سلفی‌ با استقبال کنندگان سپری کرد.

* فرهادیان مسئول امور استان‌های فدراسیون تکواندو بعد از مصاحبه خبرنگار تلویزیون با پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو با خبرنگار تلویزیون درگیری لفظی پیدا کرد و معتقد بود که نباید به سؤال‌های حاشیه‌ای پرداخت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها