بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
تدبیر24:آسایشگاه شهید بهشتی مشهد از ۲۷تا۳۱ مرداد ماه به مدت پنج روز بازارچه خیریه ای با رویکرد فرهنگی، ورزشی و کودک و نوجوان برگزار کرد؛ در این بازارچه خیریه علاوه بر مردم و مسیولین محلی، هنرمندانی برجسته ای از جمله لیلا بلوکات، علی کریمی، علی لهراسبی، نعیمه نظام دوست، مرجانه گلچین، شراره رخام، فلور نظری،غزاله جزایری، الهام پاوه نژاد، حدیث فولادوند، حسن جوهرچی، علی صالحی، علی مسعودی، امیر نوری، مینا نوروزی، رضا ایرانمنش، شهرام میرجلالی، فریده دریابج، زهرا سعیدی، زهرا اویسی، لیندا کیانی، آرام جعفری و مژه لواسانی نیز حضور داشتند.

در این مراسم پیراهن تیم بایرمونیخ علی کریمی به مبلغ۱۴۰ میلیون تومان به فروش رسید و به این آسایشگاه هدیه شد.

این بازارچه خیریه با عنوان بازارچه نیکوکاری و شکوه مهرورزی در آسایشگاه شهید بهشتی مشهد برگزار شد؛ این آسایشگاه حدود۲۸۰ کودک معلول، بی سرپرست و یا بد سرپرست را تحت مراقبت و سرپرستی خود قرار داده است و حدود۱۳۰۰ خانوار معلول نیز تحت حمایت این آسایشگاه قرار دارند.

این آسایشگاه اگرچه تحت پوشش بهزیستی است اما مدیریت آن هیات امنایی بوده و هزینه های مالی آن از طریق جمع آوری کمک های مردمی و راه اندازی برنامه های خیریه تامین می شود.









بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها