بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
   تدبیر24:  به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی هنری ایسنا منطقه کرمانشاه، آیین اختتامیه جشنواره " سفره ایرانی – فرهنگ گردشگری " منطقه 3 با حضور وزیر جهاد کشاورزی، استاندار کرمانشاه، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور و مدیران میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استانهای کرمانشاه، کردستان و ایلام، با معرفی برگزیدگان برگزار شد.
 
جلیل بالایی مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در این مراسم با تقدیر از حضور تاثیرگذار استان های همدان، ایلام و کردستان در این جشنواره اظهارکرد: شرایط برگزاری جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری و استقبال کم نظیر مردم کرمانشاه از این جشنواره نشان داد که در این حوزه ظرفیت میزبانی و برگزاری جشنواره های ملی و بین المللی را در کرمانشاه داریم.
 
وی همکاری و همراهی سایر استان ها را بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: خدا را شاکریم که با زحمات شبانه روزی دست اندرکاران جشنواره توانستیم به نحو شایسته ای که با استقبال مردم همرا بود، میزبان این جشنواره منطقه ای باشیم.
 
بالایی ابراز امیدواری کرد: برگزاری جشنواره هایی در این سطح می تواند به رونق گردشگری استان و غرب کشور کمک کند.
 
در این جشنواره برگزیدگان هر استان برای معرفی به جشنواره کشوری " سفره ایرانی – فرهنگ گردشگری " معرفی شدند.
 
در پخش آشپزهای نمونه بتول نقدی از ایلام، صفورا صفدری منش از همدان، مهران یار الهی از کردستان و محمد حسین صابری نژاد از کرمانشاه برگزیدگان جشنواره بودند که موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره شدند.
 
هتل رستوران الماس همدان، شیرینی و شورینی باران کردستان، اقامتگاه بومگردی ساتیاری کرمانشاه و سفره خانه سنتی پدیده ایلام برگزیدگان بخش رستوران های برتر شده و موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره شدند.
 
رستوران های دهکده کردستان، باغچه مینو و کامبادن کرمانشاه، هتل بین المللی باباطاهر همدان و رستوران سعید ایلام نیز موفق به دریافت لوح تقدیر از سوی هیات داوران شدند.
 
غذاهای برتر هر استان نیز به این ترتیب معرفی شدند: "دنده کباب" کرمانشا ، "یکاوه" کردستان ،"خورش خورفه" ایلام و "کباب سرداشی" همدان .
برچسب ها: تدبیر24 ، دنده کباب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها