بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۶۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
 تدبیر24:  نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم شورای اداری شهرستان رباط کریم در محل این فرمانداری گفت: خدا نیامرزد کسی را می گوید 9 ماه کارشکنی کنیم تا دولت بعد روی کار آید, ما باید الان کار کنیم ما مصمم هستیم دولت و نظام را کمک کنیم .برای ما نظام اسلامی و کشور اسلام مهم است و باید در این راستا همدیگر را کمک کنیم و راهی جز این نداریم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، حجت الاسلام حاج حسن نوروزی روز شنبه درحضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری و مسولان محلی شهرستان رباط کریم  با اشاره به اهمیت رسیدگی سریع به مشکلات کانال آب محمدیه افزود: اگر کانال یک لحظه بی آب بماند این خیانت است به نظام , دولت و امام (ره) همه ما باید تلاش کنیم.
وی تصریح کرد: نباید منتظر باشیم احمدی نژاد بیاید . نباید همه بایستیم یکی شکست بخورد بعد یکی دیگه ای بیاید . همه باید برای همین رئیس جمهور کوشش کنند چون ما عقد اخوت با شخص خاصی نبسته ایم .
حاج حسن نوروزی تاکید کرد: ما عقد اخوت با نظام و مردم بسته ایم و باید  در راستای تحقق اهداف نظام حرکت کنیم .
وی با اشاره به برخی از پتانسیل های شهرستان مبنی بر وجود چندین شهرک صنتعی و لکه های صنعتی و زمنیه های مناسب برای رشد و احیای  کشاورزی با  وجود سه  کانال آب, از مسوولان محلی خواستار تلاش و پیگیری برای مسائل و مشکلات مردم شد و بر همدلی و تعامل بین دستگاه ها تاکید ورزید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها