بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۶۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
 تدبیر24: شاخه هنرمندان حزب مردم‌سالاری در سوگ درگذشت زنده یاد داوود رشیدی بیانیه‌ای صادر کرد. 
به گزارش پایگاه خبری تدبیر24  در این بیانیه آمده است: 
گویا تابستان تلخ سینمای ایران تمامی ندارد، هنوز پرده سینمای ایران در سوگ عباس کیارستمی، بهمن زرین‌پور‌، اصغر بیچاره، پرویز صبری و جمشید ارجمند سیاهپوش بود که خبر تلخ درگذشت مرحوم زنده یاد استاد داوود رشیدی بازیگر توانای تئاتر‌؛ سینما و تلویزیون بر اندوه سینمای ایران دوچندان افزود‌. استاد داوود رشیدی که با فیلم «فرار از تله» زنده یاد جلال مقدم خود را در سینمای ایران به اثبات رسانید و با نقش آفرینی هنرمندانه در کاراکتر «آقا حسینی» در فیلم «کندو» ساخته زنده یاد فریدون ُگله هنر بازیگری خود را به رخ سینمای ایران کشید. همان هنرمند توانایی که با بازی در آثار ارزشمند و ماندگاری همچون میعادگاه خشم، جایزه، هزاردستان، کمال‌الملک، گل‌های داوودی، و زمهریر بخشی از حافظه تاریخ سینما و تلویزیون ایران بود. بی‌شک ‌اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر این مرز و بوم به مرد رشید عرصه بازیگری شاید توانسته باشد قدردان گوشه‌ای از هنر استاد رشیدی باشد‌. آری در زمانی که کمتر توجهی به تحصیلات آکادمیک می‌گردید‌؛ استاد رشیدی توانست هم فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی و بازیگری گردد و هم موفق به اخذ لیسانس حقوق سیاسی از دانشگاه ژنو‌ شود که همه این‌ها ریشه در خانواده با اصل و نسب رشیدی و سوابق دیپلماتیک پدر ایشان داشت. 
او هنرمند توانایی بود که خاک صحنه تئاتر خورد و پله پله تجربه آموخت و سپس به ایفای نقش بر پرده 
نقره ای سینما و جعبه جادویی تلویزیون پرداخت و خدمت خود به هنر ایران را تنها به ایفای نقش محدود نکرد و به عنوان مدیر تئاتری در وزارت فرهنگ و هنر وقت و سپس در تلویزیون ملی ایران در‌ خدمت به فرهنگ و هنر این مرز و بوم سر از پا نشناخت شاخه هنرمندان حزب مردم سالاری ضمن عرض تسلیت به مردم فهیم ایران، جامعه هنری و خانواده زنده یاد داوود رشیدی بویژه همسر هنرمند ایشان سرکار خانم احترام برومند و فرزند گرامی آن مرحوم‌ سرکار خانم لیلی رشیدی و دوستان و شاگردان صاحب‌نظر ایشان، آرزوی سلامتی و طول عمر برای نسل طلایی تئاتر و سینمای ایران بویژه اساتید همطراز وی همچون جمشید مشایخی، علی نصیریان، محمدعلی کشاورز و عزت‌الله انتظامی دارد‌؛ همان نسل عاشق و هنرمندی که به این زودی‌ها تکرار نخواهند شد. 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها