بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
 تدبیر24: حسن روحاني در واكنش به عقب نشيني وزير ارشاد در موضوع برگزاري كنسرت در شهر مشهد اعلام كرد كه وزراي كابينه اش نبايد به راحتي در قبال فشارها عقب نشيني كنند.

نماينده ادوار مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه وزير بايد به توقعات رييس جمهوري و كابينه توجه داشته باشد، تاكيد كرد كه اعتراض روحاني به علي جنتي به جا بود.

احمد شيرزاد در  گفت و گو با خبرنگار آستان در اين خصوص همچنين اظهار داشت: اگر قرار باشد هر كسي كه به كاري انتقاد يا اعتراض دارد، براي خودش حكم صادر كند و اعضاي كابينه هم از موضع خود عقب بنشينند، سنگ روي سنگ بند نخواهد شد و دولت نمي تواند كارهايش را در آرامش به پيش ببرد.

این نماینده ادوار مجلس در ادامه بیان داشت: به نظرم وزيراني كه در دولت يازدهم روي كار هستند، بايد بدانند كه با راي مردم اين دولت روي كار است و اين انتظارات مردم است كه بايد در اولويت باشد، نه اينكه به تعدادي كه مسئوليتي ندارند و مي خواهند با اعمال فشار خواسته هايشان را عملي كنند، توجه نشان داده شود. 

شیرزاد افزود:دولت يازدهم چون با حمايت جريان اصلاح طلبي روي كار آمده است و دقيقا به همين دليل گروهي كه به تماميت خواهي عادت دارند، رسما نمي توانند توفيقات دولت را بر بتابند و براي تخريب دولتمردان از هيچ كوششي دريغ نمي كنند.


اين فعال سیاسی در ادامه گفت: روحاني و همكارانش در طول سه سال گذشته هم در حوزه بين الملل و هم در سياست هاي داخلي كارنامه اي قابل دفاع از خود به نمايش گذاشته اند و دقيقا به همين دليل گروهي نمي توانند با شرايط موجود كنار بيايند و تخريب و توطئه را شروع مي كنند تا از اين طريق از تمديد دوباره دولت روحاني در سال 96 جلوگيري كنند كه البته واضح است آنها در اين مسير مقصدي جزء بن بست را پيش روي خود نخواهند ديد.

احمد شيرزاد در پايان اظهاراتش تاكيد كرد كه روحاني در انتخابات 96 رقيبي جدي نخواهد داشت.

منبع:آستان

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها