بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
 تدبیر24: دولت روحانی در شرایطی از مردم رای گرفت که اقتصاد در ایران تحریم های متعددی را متحمل شده و به همین دلیل فشار اقتصادی و مشکل معیشت زندگی اقشار مختلف جامعه را تحت تاثیر خود در آورده بود.
کارنامه اقتصادی دولت در توسعه،کنترل نرخ ارز و کاهش تورم قابل دفاع است

وزیر اسبق رفاه با اشاره به آنچه در سه سال گذشته در فضای اقتصادی رخ داده است، کارنامه دولت یازدهم در مقوله مهم اقتصاد را خوب و قابل دفاع ارزیابی می کند.

پرویز کاظمی در گفت و گو با خبرنگار آستان همچنین اظهار داشت: دولت روحانی در شرایطی از مردم رای گرفت که اقتصاد در ایران تحریم های متعددی را متحمل شده و به همین دلیل فشار اقتصادی و مشکل معیشت زندگی اقشار مختلف جامعه را تحت تاثیر خود در آورده بود. به همین دلیل جناب روحانی اقتصاد را در شعارهای انتخاباتی اش همتراز با دغدغه های سیاست خارجی آورده بود.

وی افزود: برای قضاوت باید همه جوانب در نظر گرفته شود و به همین دلیل وضعیت اقتصادی در سه سال اخیر را باید طوری نگاه کنیم که یادمان نرود، تحریم ها چه بلایی بر زیر ساختهای کشور آورده بودند. با این نگاه اگر بنا را بر انصاف بگذاریم، 

وزیر اسبق رفاه در ادامه بیان کرد: باید اذعان کنیم که اهداف تعیین شده تا حد قابل توجهی محقق شده اند و مردم به طور ملموسی تغیبیر را احساس می کنند. به همین دلیل تاکید می کنم که زیر سئوال بردن فعالیتهای اقتصادی کاری دور از انصاف و عدالت است  چون هر عقل سلیمی می تواند به راحتی به این نتیجه برسد که در مباحت مهمی چون توسعه، کنترل نرخ ارز و کاهش تورم گام هایی اساسی برداشته شده است.

کاظمی گفت: طبیعت فضای انتخاباتی نقد رقیب است که به خودی خود نباید ایرادی به آن وارد دانست، البته به شریطی که انصاف رعایت شود و سیاه نمایی به ابزاری برای انتخابات تبدیل نشود.

منبع:آستان
برچسب ها: تدبیر24 ، انتخابات
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها