بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
 تدبیر24:  سخنگوی شورای صنفی نمایش، توضیحاتی درباره افزایش قیمت بلیت فیلم «فروشنده» در بعضی پردیس‌های سینمایی ارائه کرد.

غلامرضا فرجی در پاسخ به ایسنا درباره افزایش قیمت بلیت «فروشنده» در بعضی سینماها توضیح داد: شورای صنفی نمایش در آغاز سال 95 مصوب کرد؛ فقط سینماهای مدرن می‌توانند با توافق با صاحب فیلم قیمت بلیت فیلم‌ها را تا سقف 15 هزار تومان افزایش دهند و این افزایش بلیت فقط منحصر به فیلم «فروشنده» نیست.

وی اضافه کرد: از آنجا که مدت زمان فیلم «فروشنده» بالاست این فیلم به جای شش نوبت نمایش در هر روز، پنج نوبت نمایش خواهد داشت، به همین دلیل فقط سالن‌های مدرن می‌توانند قیمت بلیت این فیلم را تا سقف 15 هزار تومان بالا ببرند.

او در پاسخ به این موضوع که گفته می‌شود این فیلم فقط امکان نمایش در سینماهایی را دارد که به سیستم پخش D مجهز هستند، تصریح کرد:‌ چنین محدودیتی نیست و دیگر مجموعه‌های سینمایی هم می‌توانند این فیلم را اکران کنند اما سینماهای مدرنی که به سیستم پخش D مجهز هستند، می‌توانند قیمت بلیت را تا 15 هزار تومان بالا ببرند.

به گزارش ایسنا، فیلم «فروشنده» تازه ترین فیلم اصغر فرهادی است که با بازی ترانه علیدوستی و شهاب حسینی از روز 10 شهریورماه اکران می‌شود. این فیلم پیش از این جوایز فیلمنامه‌نویسی و بازیگری مرد را از جشنواره فیلم کن دریافت کرده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، فروشنده
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها