بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۶۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
  تدبیر24: تحلیلگر مسایل سیاسی معتقد است، حسن روحانی برای تمدید دوره ریاست جمهوری اش چالشی جدی را در اردیبهشت سال بعد پیش روی خود خواهد دید.

عباس سلیمی نمین در گفت و گو با خبرنگار آستان همچنین اظهار داشت: مشاهدات موجود و همه آنچه در این سه سال رخ داده، نشانگر این است که حسن روحانی رقبایی جدی را در انتخابات 96 خواهد داشت و این تحلیل که او از همین حالا می تواند خود را آماده معرفی کابینه دوازهم کند، نظر صحیحی نمی تواند باشد. چرا که مردم ایرادهایی جدی به کار او دارند و اینطور نیست که برجام تنها شاخص کارنامه دولت یازدهم باشد.

این فعال سیاسی ادامه داد: گروهی از از چهره های اصلاح طلب از همین حالا اعلام پیروزی می کنند، انگار نه انگار که در کشور ما جریان دیگری هم به طور جدی در مناسبات سیاسی فعالیت می کند. آقای روحانی اگر دنبال تمدید دولتش است، باید واقعیت های پیرامون خود را بشناسد و تحت تاثیر القای برخی گمان نبرد که از همین حالا رییس شدنش در  دولت دوازهم صد در صد است. اینکه معمولا دوره دولت تمدید شده است، دلیل خوبی برای برنده شده قطعی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری نیست. 

عباس سلیمی نمین گفت: اینکه کاندیدای کدام طیف در انتخابات رای بیشتری را از آن خود کند، اهمیت دارد. اما مساله مهمتر این است که مراقب باشیم تا رقابت های انتخاباتی باعث نشوند تا مردم و دغدغه هایشان را فراموش کنیم و جامعه را به دعواهای سیاسی عادت بدهیم. کشور شرایط حساسی دارد و به همین دلیل لازم است تا همه، همهِ هم و غم خود را به کار بگیرند و قبل از هر هدفی به خدمت فکر کنند و در راستای خدمتگذاری تلاش کنند.

منبع:آستان
برچسب ها: تدبیر24 ، برجام ، دولت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها