بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۷۹۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
علی مطهری:
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه حساسیت‌های عجیب و غریب مطرح شده نسبت به نامه‌اش به وزیر دادگستری تنها با اهداف سیاسی مطرح می‌شود، گفت: تأکید بنده این است که مسئولان در مورد این اتفاق توضیحات را بدهند تا این پرونده بسته شود.
   تدبیر24 علی مطهری در جلسه علنی امروز سه‌شنبه با استناد به ماده 79 آیین‌نامه به تذکر نقوی حسینی نماینده ورامین درباره چرایی نامه مطهری به وزیر دادگستری در خصوص اعدام‌های 67 پاسخ داد.

وی توضیح داد: انگار جناب آقای نقوی هم نامه بنده را نخوانده‌اند. در جنایت‌کار بودن منافقان هیچ تردیدی نیست. گروه فرقان که پدر بنده را به شهادت رساند شاخه‌ای از منافقان بود و اکبر گودرزی رهبر گروه فرقان دوست نزدیک مسعود رجوی بود که با هم جلساتی داشتند. این مطالب روشن است و آقای نقوی دیگر نمی‌خواهد دایه دلسوزتر از مادر شود.

نماینده تهران ادامه داد: کل حرف بنده در آن نامه این بود که وقتی سوالی برای برخی از مردم و اذهان جامعه ایجاد شده مسئولان توضیح دهند چون این موضوعی است که حدود یک ماه در داخل و رسانه‌های خارجی مطرح شده است. بنابراین لازم است مسئولان به جای شعار دادن در مورد جنایات منافقان و عظمت امام توضیحات لازم را ارائه دهند چون این‌ها روشن است و توضیحات واضحات محسوب می‌شود.

مطهری افزود: مسئولان توضیح دهند که در سال 67 حکم اجرا شده در کمال احتیاط و با حکم شرعی بوده و هیچ ظلمی به کسی نشده یا اینکه اگر کسانی اعتراض دارند اعلام شود تا بررسی و پیگیری‌های لازم صورت گیرد تا اگر قصوری شده جبران شود. بهتر است پرونده را ببندیم و اینقدر شعار ندهیم.

نایب رئیس مجلس افزود: تاکنون 10، 15 مسئول کشور حرف زده و همه در مورد جنایتکار بودن منافقان صحبت کردند. این را ما می‌دانیم. منی که پدرم را منافقان ترور کرده‌اند طبیعتا از منافقان دفاع نمی‌کنم. اگر واقعا دلسوز نظام هستید این کارهایی که شما کردید به نفع نظام بود یا اگر این کارها را نمی‌کردید به نفع نظام تمام می‌شد؟

مطهری خاطر نشان کرد: صحبت بنده این بود که این روش برای دفاع و استحکام نظام بهتر است؛ این کاری که شما می‌کنید باعث می‌شود همچنان این سوال در ذهن مردم باقی بماند. ما گفتیم آقایان توضیح دهند تا پرونده بسته شود. در همین رابطه آقای پورمحمدی آمدند و تا حدودی توضیح دادند که تشکر می‌کنیم. من نمی‌فهمم این حساسیت عجیب و غریبی که آقایان پیدا کردند به چه معناست. برای بنده این نوع اظهارات جز اهداف سیاسی هیچ هدف دیگری ندارد.

منبع: ایسنا

برچسب ها: تدبیر24 ، علی مطهری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
دایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
1
چرا به حرف ها و حمایت های گذشته خودت برگرد
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها