بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
  تدبیر24: در حالی که تنها چند روز به آغاز مناسک حج باقی مانده است اتوبوس حامل حجاج الجزایری که از مدینه منوره به سمت مکه مکرمه در حال حرکت بود صبح دوشنبه دچار حریق و آتش سوزی شد.
 

وزارت خارجه الجزایر در بیانیه ای علت این حادثه را اتصال برق عنوان و اعلام کرد که در این حادثه به سرنشینان اتوبوس آسیبی نرسیده و تنها یک نفر زخمی شده است.

 

برگزاری مناسک حج از سوی مقامات سعودی همواره با حوادث مکرر برای حجاج همراه بوده است. در همین راستا در مراسم حج سال گذشته سقوط جرثقیل در مکه مکرمه بیش از صد کشته و ۲۳۸ زخمی برجای گذاشت.

 

این در حالی است که صدها نفر از حجاج کشورهای مختلف از جمله تعداد زیادی از حجاج ایرانی در حادثه فجیع منا که در مراسم حج سال گذشته روی داد به شهادت رسیدند که شماری از آنها نیز حجاج الجزایری بودند.
برچسب ها: تدبیر24 ، حجاج
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها