بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
شیخ محمد در بازدید غیرمنتظره از دفاتر رؤسای ادارات دولتی با میزهای خالی آن‌ها مواجه شد.
   تدبیر24:زمانی که «محمد بن راشد آل مکتوم،» امیر دبی، برای بازدید و بررسی نحوه عملکرد ادارات خدمات شهری به دفاتر آن‌ها مراجعه کرد، با صحنه عجیبی روبرو شد؛ زیرا هیچ یک از مقامات مسئول سر پست خود حاضر نبودند.

امیر دبی که با نام شیخ محمد خوانده می‌شود بازدید غیرمنتظره خود را روز یک‌شنبه ساعت 7 و 30 دقیقه صبح آغاز کرد. او انتظار داشت مسئولان ارشد ادارات خدمات شهری کار خود را بسیار زودتر از حضور وی آغاز کرده باشند. اما ویدئویی که بوسیله دفتر رسانه‌ای دولت در اینترنت منتشر شد نشان می‌دهد جز او و سایه‌اش روی دیوار، فرد دیگری در دفاتر مقامات اداره‌ها حضور نداشت.

بنابر اعلام خلیج تایمز، به دنبال این بازدید، قرار است 9 نفر از مقامات ارشد شهرداری دبی بازنشسته شوند. گفته می‌شود شیخ محمد به بازدیدهای غیرمنتظره خود در اوایل صبح مشهور است. 

مدیرکل دفتر رسانه‌ای دبی بدون آن که از هیچ یک از مقاماتی که در دفاتر خود حضور نداشتند نامی ببرد گفت:  به طور حتم امیر دبی با این اقدام قصد ارسال پیامی را داشت. باید عادت حضور سروقت در محل کار از رؤسا آغاز شود. زمانی که آن‌ها سر کار حضور ندارند، نمی‌توان از کارمندان و زیردستانشان انتظاری داشت.



برچسب ها: تدبیر24 ، امیر دبی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها