بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

 تدبیر24:   یک زن اهل اوکلاهاما روز شنبه با فشار دادن یک صلیب داخل گلوی دخترش که خیال می‌کرد جن زده شده است جان دختر بیچاره را گرفت.


مادری دخترش را با فشار دادن صلیب داخل گلویش کشت +تصاویر

مادری دخترش را با فشار دادن صلیب داخل گلویش کشت +تصاویر

به گزارش نیوز 9، خوآنیتا گومز 50 ساله بعد از اینکه توسط پلیس بازداشت و به اداره پلیس اوکلاهاما برده شد، به اینکه یک صلیب به همراه یک مدال با نشان مقدس را در گلوی دخترش فرو کرده است، اعتراف کرد.

گزارش پلیس نشان می‌دهد که جنازه جنوا گومز 33 ساله در حالتی پیدا شد که یک صلیب بزرگ روی سینه او بود و به سر او ضربه وارد شده و روی دستان مادر هم جاهای کبودی و چنگ‌های دختر دیده می‌شد.

مادری دخترش را با فشار دادن صلیب داخل گلویش کشت +تصاویر

مادری دخترش را با فشار دادن صلیب داخل گلویش کشت +تصاویر

مادر در اعتراف خود گفته است: من این کار را انجام دادم چون شیطان در روح دخترم نفوذ کرده بود.

گفتنی است،گومز به جرم قتل متهم شده است و بدون قید و شرط در زندان خواهد ماند.
برچسب ها: تدبیر24 ، جن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها