بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
وقت تلف کردن قطری ها در عصبی کردن تیم ایران نقش مهمی داشت.
 تدبیر24:  خیلی ها خبر ندارند در بازی ایران و قطر کنار زمین چه خبر بود. نیمکت نشین های این تیم چه می کردند و چه هدف هایی داشتند. مردم فقط بازی را می دیدند، در حالی که جنگ اصلی لب خط و بین نیمکت های دو تیم بود. قبل از بازی گزارشی مفصل نوشتیم درباره اینکه قطری ها جنگ روانی به راه می اندازند و دست به هر کاری می زنند تا بتوانند از بازی آزادی نتیجه بگیرند. به همین دلیل کی روش و دستیارانش خودشان را برای هر اتفاقی لب خط آماده کرده بودند. قبل از بازی بحث درباره داور سریلانکایی زیاد بود. اینکه چرا دوباره کنفدراسیون فوتبال آسیا داوری بی تجربه را برای چنین مسابقه حساسی انتخاب کرده است؟ لیگ سریلانکا به اندازه بازی پنجشنبه شب تماشاگر ندارد و انتخاب چنین داوری از سوی کنفدراسیون از نظر کی روش و مسئولان تیم ملی عجیب بود. 
در جریان بازی هم مشخص شد که این نگرانی بی دلیل نبوده است. او از دقیقه یک خطاها را به شکلی سوت می زد که صدای ایرانی ها را در آورد. همه نیمکت نشین های ایران به عملکرد داور سریلانکایی به شدت اعتراض داشتند و بین دو نیمه در رختکن عصبی شده بودند، به ویژه بازیکنان. در این بین، نیمکت نشین های قطری هم رفتار عجیبی داشتند. در چند صحنه وقتی کی روش و دستیارانش به شدت به داور چهارم اعتراض داشتند، دنیل کاررنو سرمربی اروگوئه ای قطر در اقدامی عجیب، داور چهارم را بغل کرد و به او می خندید! این رفتار کاررنو باعث شد تا نیمکت نشین های ایران عصبی تر شوند. 
در دقایق پایانی مسابقه هم نیمکت نشین های ایران متوجه شدند که قطری ها برای وقت تلف کردن برنامه دارند و حتی پزشک های قطر جایی می ایستند که از بازیکن مصدوم دور باشند و زمان برسد به او برسند. یکی از نیمکت نشین های تیم ملی در این باره می گوید: «ما حتی متوجه شدیم که سرمربی قطر خودش از این اتلاف وقت ها استقبال می کند و در مقابل اعتراض ما، فقط لبخند می زد.»
برچسب ها: تدبیر24 ، قطر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها