بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
   تدبیر24: نشست سالانه مجمع زنان اصلاح طلب با حضور جمعى از اعضای مجمع در تهران و ديگر استانها برگزار شد. در اين جلسه مسئولین کمیته های اين مجمع به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.
 
 به گزارش پویش، زهرا صدر اعظم نوری دبیر مجمع زنان اصلاح طلب، گزارشی از کلیات عملکرد شورای مرکزی ارائه کرد و سپس با اشاره به كيفيت حضور و فعالیت مجمع در انتخابات مجلس شورای اسلامی، در مورد جلساتى كه با نمایندگان زن مجلس برگزار شده نيز توضیحاتی ارائه داد.
 
در ادامه اشرف بروجردی مسوول کمیته سیاسی، زهرا مصوری منش مسوول کمیته جذب و اعضا، نرگس کریمی مسوول کمیته آموزش، فرحناز مینایی پور مسوول کمیته روابط عمومی، هانیه گرائیلی مسوول کمیته مالی و همچنین در غیاب فائزه هاشمی مسوول كميته استانها ، شهربانو امانی در مورد عملکرد این کمیته به ارائه گزارش پرداختند.
 
بروجردی با بر شمردن نشست ها و جلسات اعضا مجمع با کارشناسان مختلف، فعالیت های این کمیته را به دو حوزه سیاست خارجی و سیاست داخلی تقسیم بندی کرد.
مصوری منش نیز با بیان چگونگی نحوه عضوگیری مجمع، خبر از بررسی درخواست های عضویت جدید داد.
کریمی ضمن اشاره به جلسات آموزشی برای توانمندسازی اعضا، به جزوات و کتب تهیه شده توسط این کمیته که در اختیار اعضا قرار گرفته است اشاره کرد.
سپس مینایی پور ضمن بیان عملکرد روابط عمومی عمده فعالیت های این کمیته را در زمینه اطلاع رسانی به اعضا، پوشش اخبار مجمع در خبرگزاری ها و رسانه ها ، تهیه نشریه داخلی مجمع و بروشور دانست.
گرائیلی نیزعمده محل درآمد مجمع را حق عضویت اعضا عنوان کرد و از اعضای مجمع خواست تا نسبت به پرداخت حق عضویت اقدام نمایند.
 
در پایان نیز زهرا شجاعی به عنوان رئیس مجمع زنان اصلاح طلب با گراميداشت یاد شهدای دولت، شهدا را سرمایه های کشور دانست و با ارائه تحلیلی از شرایط سیاسی ایران، منطقه و جهان بر انسجام وحدت زنان تاکید کرد.
 
وى کسب قدرت از طریق افزایش توانمندی زنان در عرصه سیاسی وافزایش مشارکت سیاسی زنان را توامان از اهداف مجمع بر شمرد و گفت: توانمندسازی زنان از تلاش های اصلى مجمع خواهد بود. اگر بخواهیم به عنوان تشکل سیاسی حرکتی را دنبال کنیم باید در قالب برنامه ای جامع و مدون باشد. 
 
شجاعى همچنین بر لزوم توجه به یک برنامه ریزی همه جانبه در حوزه زنان تاکید کرد و گفت: ما معتقدیم هنوز نگرش جامعه در کل کشور و برنامه ریزان فاقد یک منشور واحد می باشد . ما نیاز به یک منشوری داریم که وظیفه دولت، ان.جی.او ها و همه دستگاه ها و نهادها را مشخص کند. به طوری که کارکرد احزاب دولت  و نهادها مشخص شود.
 
رئيس مجمع زنان اصلاح طلب ادامه داد: احزاب و نشکلات سیاسی هم گرچه بعضا موضوع زنان را جدی میگرند، اما آنچه بیشتر مشاهده می شود نقش زنان در جلب آرا و در زمان انتخابات است و مشارکت سیاسی زنان آنچنان که باید مورد بهره برداری قرار نمی گیرد .
 
گفتنيست مجمع زنان اصلاح طلب تشكلى سياسى و اصلاح طلب است كه با حضور مدیران زن دوره اصلاحات و زنان فعال سیاسی حدود ده سال پيش تشكيل شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها