بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
بازی دوستانه صبا با استقلال در آخرین روزهای وقفه لیگ برتر فرصت خوبی بود تا مدافع سابق آبی با رفقای قدیمی اش دیداری تازه کند.
    تدبیر24:هاشم بیک زاده بازیکن سابق استقلال این بار با پیراهن صبای قم مقابل هم تیمی های سابقش قرار گرفت. اتفاقی که این مدافع محجوب را به چهره اصلی خوش و بش های قبل از بازی تبدیل کرد و باعث شد تا بگو بخندهای او با بازیکنانی همچون رحمتی، خسرو حیدری و ... مورد توجه حاضرین قرار بگیرد. همین بهانه خوبی بود تا گفتگویی با بیک زاده داشته باشیم و پیرامون شرایط صبا، بازی با استقلال ، شروع تیم ملی و اتفاقاتی که برای جواد نکونام دوست صمیمی اش در جدال با قطر افتاد نظراتش را جویا شویم.

 

تعطیلات برای ما مفید بود

تعطیلات لیگ برتر کمی کار را برای تیم های حاضر سخت کرد گرچه این تعطیلات برای تیم ما که تنها دو هفته قبل از آغاز فصل دور هم جمع شده بود مفید به نظر رسید و باعث شد تا هم از نظر بدنی هم از نظر هماهنگی ضعف های مان را به حداقل برسانیم. هم خوب تمرین کردیم هم بازی های تدارکاتی مناسبی داشتیم و حالا امیدواریم که این تلاش ها در ادامه فصل به کمک صبا بیاید.

 

استقلال با بازی تدارکاتی از بحران خارج نمی شود

خارج کردن استقلال از بحران! این هم از آن دست حرف های عجیب در فوتبال ایران است. هیچ کجای دنیا با بازی تدارکاتی تیمی به بحران فرو نمی رود و برعکس از بحران هم خارج نمی شود بنابراین شکست ما برابر استقلال هم نه آنها را از بحران خارج می کند و نه ما را به بحران فرو می برد. به نظرم استقلال کار سختی در لیگ برتر دارد و شرایطی که برایش رقم خورده بر این سختی ها اضافه کرده است. امیدوارم بازیکنان این تیم به خاطر دل هواداران هم شده خیلی زود به روزهای خوب شان بازگردند و دوباره استقلال مدعی را در لیگ ببینیم.

 

بازی جلوی استقلال تحت هر شرایطی سخت است

برای من که در استقلال به افتخارات زیادی رسیدم و روزها و لحظات بسیار خوبی را در کنار این تیم و طرفدارانش پشت سر گذاشتم سخت است که ببینم تیم محبوبم در این شرایط قرار دارد اما شک ندارم با درایت علیرضا منصوریان و همت بازیکنانی که در حال حاضر پیراهن استقلال را برتن دارند این تیم میتواند به زودی خنده را به لب طرفدارانش بازگرداند. تحت هر شرایطی بازی مقابل استقلال برای خودم سخت است اما فوتبال حرفه ای بی رحم تر از آن چیزی است که در ظاهر دیده می شود.

 

صبا می تواند کارهای بزرگی انجام دهد

در صبا شرایط خوبی دارم. البته مشکلات مثل همیشه آزارمان می دهد از جمله بحران های مالی چون هنوز یک ریال هم بابت آمدن به این تیم نه تنها من بلکه کل تیم دریافت نکرده اند اما همچنان با انگیزه بالا کارمان را ادامه می داهیم و امیدواریم که آقای کشوری و سایر مسئولان باشگاه به وعده های خود عمل کنند. خوشبختانه تیم جوانی داریم که می تواند با حمایت در مسیر درست قرار گرفته و نتایج خوبی بگیرد به این شرط که مشکلات مالی اذیت نکند.

 

برد تیم ملی کار خدا بود

بازی تیم ملی برابر قطر را دیدم. کاملا مشخص بود که کار سختی پیش رو بچه های تیم ملی قرار دارد به خصوص که در روز اول باید با تیمی چندملیتی همچون قطر بازی می کردند که سخت در تلاش است تا قبل از میزبانی تجربه حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. به نظرم شروع امیدوارکننده ای برای تیم ملی رقم خورد و برد به این شکل کار خداوند متعال بود و نه هیچ کس دیگر. بردن تیم هایی مثل قطر تحت هر شرایط و به هر شکل ممکن شیرین است.

 

خوب بازی نکردیم اما قطر را خوب بردیم

بازی خوبی از تیم ملی ندیدیم آن هم به چند دلیل.اول این که ما کمترین تدارک لازم را برای مصاف با قطر دیده بودیم. تا جایی که من شنیدم قطری ها 7 تا 8 بازی تدارکاتی با تیم های ملی و باشگاهی داشتند در حالی که ما تنها دو بازی با تیم های ناشناخته ایتالیایی برگزار کردیم در ثانی همواره بازی های نخست در این مرحله از رقابت ها فشار روانی کاذبی به تیم وارد می کند آن هم جلوی 90 هزار طرفدار که مدام انتظار برد دارند. خوب بازی نکردیم اما خوب بردیم و این نشانه خوب و امیدوارکننده ای برای صعود دوباره به جام جهانی است.

 

باید نشان دهیم ایرانی ها مهمان نواز هستند

خود من از دیدن اتفاقات آخر بازی جا خوردم چون اعتقاد دارم ایران به مهمان نوازی اش در دنیا معروف است و ما نباید بهانه ای دست کسی بدهیم که کار میزبانی ایران را خراب کند به خصوص تیم هایی مثل قطر که نفوذ بالایی در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارند. باید تحت هر شرایطی نشان دهیم علاوه بر پرطرفدارترین بودن در آسیا میزبان خوبی هم برای رقبا هستیم از همین رو امیدوارم که این اتفاقات در بازی های آتی کار را برای میزبانی ایران سخت نکند.

 

نکونام به خاطر ایران جانش را هم می دهد

جواد نکونام یکی از بزرگان فوتبال ایران است .تا آن جا که همه ما او را می شناسیم می دانیم به قدری تجربه دارد که در چنین صحنه هایی دم به تله ندهد.مطمئنا جواد فشار زیادی را در آن لحظات تحمل می کرد که بعد از گل قوچان نژاد کنترلش را از دست داد گرچه من خودم با تجربه ای که از بازی جلوی تیم های عربی به خصوص قطر دارم به نکونام حق می دهم که در راه نشان دادن غیرت ایرانی کمی کنترلش را از دست بدهد. جواد همواره برای سربلندی نام ایران و برتری تیم ملی جانش را هم داده و با توجه به این که کسی نمی داند واقعا چه اتفاقاتی در آن لحظات رخ داد نباید یک طرفه به قاضی برویم. من خودم شک ندارم نکونام در آن لحظات از خود گذشته تا نام ایران سربلند شود.

منبع:ورزش سه
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها