بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
    تدبیر24: معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با تاکید بر اینکه این آمادگی را داریم که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا امکانات برابری در اختیار همه جناح‌های سیاسی در استان تهران قرار دهیم گفت: یکی از مشکلات ما در استان تهران برخی ذی‌نفوذان هستند که با نادیده گرفتن قانون انتخابات تلاش می کنند تا زمان انتخابات خود را احیا کنند.

چاووشی در پاسخ به پرسشی درباره فعالیت‌های سیاسی در استان تهران و اینکه برخی سخنرانی ها شائبه انتخاباتی بودن دارند و اینکه ساز و کار استانداری در این خصوص چیست؟ خاطر نشان کرد: برخی بی قانونی‌ها از سوی افراد ذی نفوذ یکی از مشکلات ما در استان تهران است. هرگونه تجمع نیازمند دریافت مجوز است ولی این روزها شاهد برگزاری برخی جلسات بدون مجوز بوده‌ایم که ما آنها را مصداق فعالیت انتخابات زودرس تلقی می کنیم و وزارت کشور هم تذکر داده است. این جلسات جز مواردی است که بعداً در مسیر تایید صلاحیت ها مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی درباره سخنرانی‌های رییس دولت‌های نهم و دهم  به بهانه یادواره شهدا در استان تهران گفت: ما از برگزاری این جلسات اطلاع پیدا می کنیم اما هیچ وقت نیامده اند که مجوز بگیرند. البته شاید از اول سال فقط 5-6 جلسه در کل استان تهران جنبه انتخاباتی داشته و از سوی یک جریان خاص بدون مجوز برگزار شده است که البته عنوان جلسه هم سیاسی یا انتخاباتی نبوده و ارزیابی‌ها بیانگر هدف انتخاباتی این جلسات است. برخی تلاش می کنند از خلاهای موجود در افکار عمومی استفاده کرده و با طرح شعارهای مختلف خود را مطرح کرده ، تا زمان انتخابات خود را احیا کنند.

چاووشی درباره تمهیدات استانداری تهران برای مقابله با توهین ها و تهمت ها در جلسات منتهی به انتخابات اظهار کرد: اتکای دولت بعد از اراده حق تعالی، به آگاهی و بصیرت توده های مردم است. تجربه نشان داده است که هرچه دامنه تخریب‌ها علیه دولت گسترش یابد، نتیجه عکس حاصل می شود. دولت هم اعلام کرده است که از مرزهای اخلاقی به دقت صیانت می کند و برای دفاع از خود به رفتارهای حاشیه برانگیز متوسل نمی شود. مردم متوجه هستند که عده ای برای رسیدن به دستمال قدرت حاضرند قیصریه نظام را به آتش بکشند.

وی با بیان اینکه نتیجه انتخابات اسفند 94 نشان داد که روند طی شده توسط دولت روند خوبی بوده است تصریح کرد: بعضی فکر می کنند با موج سواری بر بستر بی خبری برخی مردم می توانند موفقیت بدست آورند اما امروز دیگر نمی توان مردم را به راحتی فریب داد. هرچند از تاثیر سوء تخریب‌ها نمی شود غافل شد.

 

منبع: پایگاه خبری انتخاب
برچسب ها: تدبیر24 ، احمدی نژاد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها