بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۶۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
  

تدبیر24:دیگر مانند قبل نیست که طبل رسوایی دلواپسان صدای بلندی نداشت و مانند آن روزها هم نیست که بتوانند با روش‌های مختلف، به توجیه اقدامات خود بپردازند و به نوعی آن را کتمان کنند. زمانی این رسوایی دلواپسان نمایان‌تر می‌شود که بخواهند هجمه‌ای به علی مطهری وارد کنند. شاید هیچگاه دلواپسان به اندازه موضوعاتی که نام فرزند شهید مطهری در آن پررنگ بود، رسوا نشده باشند. مانند همین جعل امضا در مجلس علیه آقای نایب رئیس! ۷ شهریور ماه بود که ۳۰ نماینده مجلس در نامه‌ای خواستار بررسی صلاحیت علی مطهری به عنوان نایب‌رئیس مجلس شدند. محمدعلی پورمختار از نمایندگان مجلس با اعلام این خبر گفت: این نمایندگان در نامه‌ای خطاب به هیات ناظر در ماده ۲۶ آیین نامه داخلی مجلس (هیات رسیدگی به اعتراضات مرکب از روسای کمیسیون‌های تخصصی و اعضای کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس) خواستار بررسی و سلب صلاحیت علی مطهری از نایب‌رئیسی مجلس شدند. دلیل تهیه این نامه هم برای نامه‌ای بود که مطهری به پورمحمدی وزیر دادگستری، درباره رفع ابهامات و ارائه توضیحات درباره اعدام‌های سال ۶۷ نوشته بود، اما آیا واقعا ۳۰ نماینده امضای خود را در زیر متن این نامه ثبت کرده بودند؟

اذعان به ۲ جعل امضا
از قدیم می‌گویند خورشید پشت ابر پنهان نمی‌ماند و دقیقا پس از یک هفته بود که اگر صحت را بر ادعای تکذیب امضای دو نماینده بگذاریم، جعل امضا به پرونده دلواپسان اضافه شد. دیروز نماینده مردم قائمشهر در مجلس دهم با اشاره به ارسال نامه‌ای به هیات رئیسه به‌منظور پیگیری بی‌اخلاقی برخی نمایندگان که بدون اطلاع او و نماینده بابلسر اقدام به درج امضای آنها در نامه‌ای که جهت سلب صلاحیت مطهری تهیه شده بود، کردند، گفت: چنین شکایتی از آقای مطهری به‌منظور سلب صلاحیت ایشان از حضور در هیات‌رئیسه بر اساس اظهارنظری که داشته‌اند، وجاهت قانونی ندارد. ایلنا نوشت؛ عبدا... رضیان‌ با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر جعل امضای او پای نامه‌ای که توسط گروهی از نمایندگان به‌منظور سلب صلاحیت از علی مطهری از حضور در هیات‌رئیسه تهیه شده بود، اعلام کرد: بی‌اخلاقی و اقدام ناشایستی که صورت گرفته بود، لزوما جعل امضا نبود، بلکه مساله این بود که یکی از نمایندگان پیش از آن که حواشی مربوط به سخنان آقای مطهری پیش بیاید، نامه‌ای در محکومیت جنایت‌های منافقین برای امضا آوردند که ارتباطی به شکایت از آقای مطهری نداشت. نماینده مردم قائمشهر در مجلس دهم با بیان این که به عنوان یک حقوقدان نسبت به وظایف نمایندگان بنابر قانون اساسی آگاهی دارم، گفت: چنین شکایتی از آقای مطهری به‌منظور سلب صلاحیت ایشان از حضور در هیات‌رئیسه بر اساس اظهارنظری که داشته‌اند، وجاهت قانونی ندارد. این نماینده مجلس که به عنوان نفر اول انتخابات قائمشهر از طریق لیست امید وارد مجلس شد، با اشاره به این که اصولگرایان از نماینده بابلسر نیز به همین شیوه امضا گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: در پی بروز این اتفاق، بنده و آقای نانواکناری نماینده مردم بابلسر در نامه‌ای خطاب به هیات‌رئیسه خواستار پیگیری دقیق این مساله شدیم. او همچنین با اشاره به این که اتفاق ناخوشایندی که صورت‌گرفته، مساله‌ای داخلی و مربوط به نمایندگان مجلس است، یادآور شد: باتوجه به این که قصد نداریم بیش از این به حواشی این اتفاق دامن بزنیم، از نماینده‌ای که به این شیوه از بنده و آقای نانواکناری امضا گرفت، نام نمی‌برم، اما به هر حال، از طریق هیات‌رئیسه پیگیری خواهیم کرد که از این پس، با دقت بیشتری با این مسائل برخورد شود. رضیان گفت: پس از تقدیم نامه کتبی به هیات‌رئیسه، مجلس وارد تعطیلات تابستانی شد، تا امروز پاسخی به این نامه داده نشده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، دلواپسان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها