بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

تدبیر24:خاطره اسدی بازیگر ۳۳ ساله سینما و تلویزیون با انتشار عکسی اعلام کرد که به پلیس فتا شکایت کرده است تا صفحات شخصی جعلی این بازیگر را ببندند.

خاطره اسدی در اینستاگرامش نوشت:


همراهان همیشگیِ من سلام
خواستم توی این پست راجع به دایرکت ها و پیغامهایی که به من دادید و ناراحت و عصبانی بودید از آدمها و پیجهای فیک توضیح بدم.


این روزها توی دنیای مجازی این اتفاقات زیاد می افته و متاسفانه گریبان گیره پیج همه ی هنرمندان شده.


از طریق پیج خودم اعلام میکنم که دو هفته ی پیش ، خارج از دنیای مجازی وارد عمل شدم و برای دفاع از هویت و شخصیت ام ، با این افراد از طریق قانونی مقابله کردم.


خوشبختانه پلیس فتا در کمال صبر و شکیبایی پیگیری های لازم را انجام دادن. (که خیلی خیلی ممنونم ازشون)

امیدوارم روزی فرهنگ سازی بشه و یاد بگیریم احترام بزاریم .یاد بگیریم برای تخلیه ی عقده ها یا خصومت شخصی یا ناکامی های زندگی به پیج هنرمندان یا بقیه ی آدمها هجوم نبریم ، حتی اگه اون شخص رو دوست نداریم !

سرک کشیدن توی زندگی مردم و فحاشی و بر چسب زدن بهشون واقعیت های زندگی رو تغییر نمیده، تو همونی که هستی می مونی و درجا می زنی و اونا زندگیشونو می کنن و می رن جلو.
هر کس که توی این حرفه هست به سهم خودش در طول مدت فعالیتش پیش مردم و همکارانش جایگاه و اعتباری بدست آورده که این اتفاقات نمی تونه خدشه ای بهش وارد کنه.

و در اخر امیدوارم اون دسته از افراد، انقدر خوشبخت و خوشحال و پُر مشغله و موفق بِشَن که وقتی برای سرک کشیدن تو زندگی بقیه ،و پیچ تقلبی ساختن و فحاشی و تهمت و آزار و اذیت و کارهای غریب این چنینی ، نداشته باشند, باشد که رستگار شوند.


برچسب ها: تدبیر24 ، پلیس فتا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها