بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۸۴۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
پيش بيني احمدی نژاد:
برخي كانال هاي خبري نزديك به رييس دولت هاي نهم و دهم ادعا كرده اند كه محمود احمدی نژاد اخیرا در یک جمع دانشجویی صحبت کرده و گفته است آقای روحانی تا اسفند ماه بیشتر رئیس جمهور نیست.
    تدبیر24وی مدعی شده است این قدر فشار افکارعمومی و ناکارآمدی زیاد می شود روحانی دولت را رها می کند و این دولت نمی تواند ادامه دهد.

قابل ذكر است احمدي نژاد كه طي ماههاي اخير وارد فاز جديد از فعاليت هاي سياسي خود شده، انتقادات متعددي از دولت و مذاكرات هسته اي داشته است. 

اين انتقادات در شرايطي است كه روزانه تخلفات بي سابقه اي از دولت قبل فاش مي شود.

به گزارش انتخاب، قابل ذكر است، ماههاست سفرهاي تبليغاتي انتخاباتي احمدي نژاد كليد خورده است. حاميانش از تعابير موهومي چون "قيام" براي استقبال اندك مردم از او استفاده مي كنند و منتقدانش، اصل سفرهاي او را مغاير با قانون انتخابات مي دانند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی مسلمان منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
1
بعضی ها خیلی مستحظر به پشتیبانی240 هزار رای از نیمه بیشتر هستند ولی به کوری چشم این بی لیاقتان ثروت اندوز جناب دکتر احمدی نژاد می آید در حالی که رای بیشتر مردم ایران را همراه خود دارد و این موجودات غرب زده انقلابی نما برای همیشه تاریخ به زباله دانی تاریخ انقلاب انداخته می شوند آری همان احمدی نژادی که در سال84 چنان دماغ دشمنان دزد و بی لیاقت داخلی و خارجی اش را که دشمن مردم و انقلاب بودند را به خاک مالید که در فتنه88 با تمام قدرت به میدان آمدند دکتر احمدی نژاد عزیز در آن سال هم با کمک مقام معظم رهبری دوباره دماغ بی لیاقتان مفت خور دزد را دوباره به خاک مالید همان فتنه گرانی که بس پر خورده اند تنها هنرشان پر کردن شکم و خالی کردن آن و بالا کشیدن پهلوهای خود شبها در راه دستشوئی است و طوری که می گویند سکوت دکتر احمدی نژاد هم به دلیل نصایح مقام معظم رهبری است وگرنه خودش چندی پیش گفته بود با ده دقیقه سخنرانی همراه مدارک و ادله تمام بساط این ناشایستگان و خیانتکاران به مردم جمع می شود - تحریریه محترم تدبیر24 لطفا منتشر کنید چرا که این درد دلِ مردم ایران است مردمی که دزدان ثروت اندوز را دوست ندارند ناشایستگانی که بی لیاقتی هایشان را در پشت اشتباه ادعایی دیگران پنهان می کنند دوست ندارند و از آنها و ریای تدبیرشان بیزارند و از اعتدال مریضشان روگردانند تحریریه محترم منتشر کنید که شما فرهیختگان خبرنگار یقینا به بی طرف بودن رسانه ایمان دارید یقینا به جواب دادن اعمال و رفتار خود پیش خداوند منان ایمان دارید
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها