بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
  تدبیر24: مسئولان بیمارستان پیامبران روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، بستری شدن وی را در این بیمارستان به دلیل کاهش سطح هوشیاری و تغییرات نواری (نارسایی قلب) تایید کردند. 
بر اساس این گفت وگو وی از روز گذشته در بخش سی سی یو این بیمارستان بستری شده و اکنون وضعیت تثبیت شده ای دارد.
جعفر والی (متولد 1312) از بنیانگذاران تئاتر نوین ایران، نمایشنامه های زیادی از نمایشنامه نویسان ایرانی و خارجی روی صحنه برده است.
وی در سال 1348 در فیلم «گاو» به کارگردانی داریوش مهرجویی که برگرفته از تله تئاتری به کارگردانی خود وی در سال 1344 بود، اولین بازی سینمایی اش را تجربه کرد.
والی که در دهه 60 و اوایل دهه 70 در ایران زندگی نمی کرد؛ بار دیگر در سال 1385 با بازی در فیلم «پاداش سکوت» کاندیدای بهترین نقش دوم مرد در یازدهمین دوره جشن خانه سینما و بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد.
وی نمایش های بسیاری را با بازی بازیگران نامدار حوزه تئاتر یعنی علی نصیریان، محمدعلی کشاورز، جمشید مشایخی و داود رشیدی در دهه 40 خورشیدی به روی صحنه برد که به نوعی عنوان دوره شکوه تئاتر ایران به شمار می آید. 
برچسب ها: تدبیر24 ، جعفر والی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها