بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
روز پنجشنبه مسجد جامع گرگان شاهد سخنرانی رییس دولت نهم و دهم بود.

 فيلم‌هايي كه از مراسم استقبال احمدي‌نژاد در شبكه‌هاي مجازي منتشر شده است نشان از اين دارد كه مردم گرگان چندان استقبال گرمي از او نداشتند تا در حلقه‌اي كوچك كه اطراف اتومبيلش جمع شده‌اند و برايش شعار مي‌دهند وارد محل سخنراني‌ش شود. اين‌بار اما همراهان ديگري نيز داشت. اگر تا پيش از اين چهره‌هاي نزديك به او كه هر كدام‌شان در دفتر ولنجك حكم و مسووليتي گرفتند همراهي‌اش مي‌كردند در اين سفر اما برخي حاميان بهارستان نشين سابقش نيز او را همراهي مي‌كردند، نمايندگاني كه در هفتم اسفند بزرگ‌ترين بازندگان انتخابات نام گرفتند.

از جمله كساني كه رييس دولت نهم و دهم را در سفر به گرگان همراهي مي‌كردند، مهدي كوچك‌زاده، نفر شصت و چهارم تهران در هفت اسفند بود.

جنجال براي ٢ دقيقه وقت

  پيش از شروع سخنراني احمدي‌نژاد مردي ميانسال كه خود را جانباز جنگ معرفي مي‌كرد درخواست داشت تا ٢ دقيقه تريبون را در اختيار بگيرد. وقتي درخواستش با مخالفت برگزار‌كنندكان برنامه مواجه شد در حالي كه احمدي‌نژاد پشت تريبون قرار گرفته بود تا سخنراني خود را آغاز كند صداي اعتراض مرد ميانسال در محوطه مسجد پيچيد. « من جانباز جنگم و فقط از شما ٢ دقيقه وقت خواستم تا مساله‌اي را بيان كنم.» صداي او به قدري بلند بود كه حتي احمدي‌نژاد با بلندگو هم نتوانست حريف او شود و به ناچار علي اكبر جوانفكر به سمت او رفت تا آرامش را به جلسه بازگرداند؛ تلاشي كه البته تا دقايقي بي‌نتيجه ماند تا احمدي‌نژاد سخنراني خود را پس از يك تنش چند دقيقه‌اي و با تاخير آغاز كند. مشخص نيست كه آن مرد جانباز براي گفتن چه حرف‌هايي تريبون مسجد جامع گرگان را درخواست مي‌كرد اما به هر ترتيب اجازه استفاده از تريبون را پيدا نكرد تا حاشيه سفر احمدي‌نژاد به گرگان اينگونه رقم بخورد و سخنراني‌اش را با يك تنش آغاز كند.

*روزنامه اعتماد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها