بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۶۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
 تدبیر24:دکتر «ح.ح» بورسیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه کاردیف انگلستان بود.وی پس از فارغ‌التحصیلی بدون حتی یک روز بازگشت به ایران و حضور در محل کار خود به دانشگاه Bournemouth University منتقل می‌شود.

دکتر «ح.ح» همزمان با بستن یک قرار‌داد صوری ساعتی در مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی وزارت نفت به عنوان کارمند ساعتی و قرار‌دادی و بدون حضور در ایران و مؤسسه مطالعات انرژی از طرف وزارت نفت به مأموریت اوپک فرستاده می‌شود تا در دبیرخانه اوپک به عنوان کارمند رسمی وزارت نفت ایران مأمور و مشغول کار شود و در حال حاضر نیز همزمان در دانشگاه بورنموث انگلستان و با هزینه وزارت نفت در دبیرخانه اوپک در وین اتریش مشغول و مسئول بخش آمار می‌باشد.

ضمناً با هزینه سالانه چند میلیاردی که توسط وزارت نفت و مؤسسه مطالعات انرژی پرداخت می‌شود، مجله‌ای با عنوان ....منتشر می‌کند که در آن با هزینه تحمیلی چند میلیاردی به مؤسسه انرژی و از جیب وزارت نفت برای مدیران نیازمند به کارهای علمی سفارشی مقاله چاپ می‌کند تا ارتقای سالانه بگیرند. حال چند سؤال؟

1- چرا بانک مرکزی پیگیر بازگشت ایشان به ایران و محل کارش نیست؟

2 - چرا مؤسسه مطالعات انرژی به رغم دانستن اینکه ایشان بورسیه بانک مرکزی است با ایشان قرار‌داد بسته است، بدون حضور در محل کار؟

3- نحوه مأموریت ایشان از طرف وزارت نفت و امور اوپک به وین به عنوان کارمند رسمی چگونه است، به رغم آنکه امور اوپک و وزارت نفت می‌داند ایشان بورسیه بانک مرکزی بوده است. 4- اصرار رئیس مؤسسه برای هیئت علمی کردن ایشان در مؤسسه مطالعات به رغم اینکه می‌داند تابعیت انگلیس را داشته و هیچ‌گاه به ایران باز نخواهد گشت، چیست؟

منبع:نفت ما
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها