بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
 بابک جمال نویسنده و کارگردان جوان تاتر در یادداشتی که در اختیار تدبیر24 قرار داد اعلام کرد که افرادی سودجو با نام واعتبار ایشان درحال سوءاستفاده می باشند. متن این یادداشت به شرح زیر است :


بسمه تعالی

با سلام
اینجانب باستحضار هموطنان گرامی و دفاتر سینمایی در تهران و شهرهای مختلف بخصوص "شیراز" و شهرهای" استان مازندران و استان گیلان "میرساند ،

افرادی با سوءاستفاده از نام بنده و اعتبار بنده و دفتر گروه ما در تهران، بعنوان نماینده و عضو گروه و جانشین تهیه کننده و امثال این عناوین اقدام به دریافت وجه نقد از هموطنان گرامی نموده اند که ،اعلام میدارم هیچ پروژه سینمایی اعم از فیلم کوتاه و بلند و مستند و تاتر توسط اینجانب و گروه بنده در حال تولید یا پیش تولید در استانها و شهرهای فوق نبوده و هرگونه وابستگی به این افراد که در لباس هنر به کلاهبرداری از دیگران می پردازند را تکذیب مینمایم و هیچ نماینده ای برای جذب اسپانسر و غیره در شهرهای فوق ندارم ،مگر با تایید رسمی و اعلام از طرف روابط عمومی گروهم که از سایت شخصی بنده و جراید اعلام می گردد. پروژه دو قسمتی و کوتاه "رویای منو عاطفه"با ساخت قسمت اول در تهران ،قسمت دوم بدلیل برخی مشکلات متوقف گردید . شایان ذکر است "در شهر هنرپرور شیراز در اوایل سال با مجوز رسمی بصورت حضوری برای تولید یک فیلم سینمایی درگیر گفتگو با چند اسپانسر حقیقی بودیم که بدلیل عدم حمایت مالی پروژه کاملا منتفی گردید. وکیل بنده جناب آقای محمودی بصورت جدی در حال پیگیری مسئله می باشند.

و من الله التوفیق
برچسب ها: تدبیر24 ، بابک جمال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها