بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
شورای شهرمحل آزمایش نیروها نیست. در نتیجه اصلاح‌طلبان باید وحدت خود راحفظ کرده و برخی نیز در این دوره باید ایثار نموده وکناره گیری کنند تا احزاب دچار انشقاق نشوند، زیرا وارد شدن دو لیستی به انتخابات شورای شهر سم مهلکی است که نصیب اصلاح‌طلبان خواهد شد.
  تدبیر24:  مصطفی ایزدي-مشکلات توسعه درمسیر حرکت انقلاب اسلامی از شورای دوم شهرتهران شروع شد. درآن مقطع اصلاح‌طلبان اختلاف زیادی داشتند و چون دولت اصلاحات در آن زمان درراس قوه مجریه قرار داشت، اصلاح‌طلبان اطمینان داشتند در انتخابات دوره دوم شوراها نیز رای خواهندآورد؛ غافل از این که بالاخره نیروهایی که درجامعه از حوزه تصمیم‌گیری کنار رفته بودند درمحافل فکری خود ازقبل تصمیم‌گیری کردند تا به قدرت بازگردند و آبادگران ایران اسلامی را روانه شورای شهرکردند و توانستند در قدرت قرار بگیرند. دست پشت پرده آبادگران محمود احمدی نژاد بود که  توانست بعد از پیروزی درکرسی  شهرداری تهران قرارگرفته و درمرحله بعدی رئیس جمهور ایران شود. لذا انتخابات شوراهای شهرخصوصا شورای شهر تهران از اهمیت زیادی در سرنوشت کشور برخوردار است. درشهرستان ها هم عده‌ای تلاش می‌کنند که درشورای شهر رای آورده تا اگر مورد اقبال مردم قرار گرفتند درانتخابات مجلس کاندیدا شوند.  بسیاری از نمایندگان مجلس دهم نیز ازشورای شهرهای بزرگ به مجلس راه یافته اند. به همین علت نباید درمسیر شورای شهر درمیان اصلاح‌طلبان اختلافی به وجود آید. البته تجربه نشان می‌دهد درشورای شهر مساله ‌رد صلاحیت اصلاح‌طلبان وجود نخواهد داشت. لذا بسیاری از    اصلاح‌طلبان، حتی بیش از نیاز  تایید صلاحیت خواهند شد. شورای شهرمحل آزمایش نیروها نیست. در نتیجه اصلاح‌طلبان باید وحدت خود راحفظ کرده و برخی نیز در این دوره باید ایثار نموده وکناره گیری کنند تا احزاب دچار انشقاق نشوند، زیرا  وارد شدن دو لیستی به انتخابات شورای شهر سم مهلکی است که نصیب اصلاح‌طلبان خواهد شد. تمام افرادی که در شورای عالی وسایر احزاب اصلاح‌طلب حضور دارند باید از اختلاف بپرهیزند. شنیده شده اختلافاتی دراین دوره از انتخابات در میان احزاب اصلاح‌طلب وجود دارد اما اصلاح‌طلبان مانند دوانتخابات قبل در سال‌های ۹۲ و۹۴ باید متحد شوند. اصولگرایان شورای شهر تهران با حمایت احمدی نژاد در گذشته وارد شورای شهر  تهران شدند. در نتیجه امروز که وی در قدرت نیست کار برای کنار زدن  اعضای فعلی شورای شهر تهران که اصولگرا هستند، ساده‌تر است و برای حفظ کیان اصلاح‌طلبان در شورا و مدیریت شهرهای بزرگ وکوچک که نیز از این تصمیم اصلاح‌طلبان تاثیر می‌پذیرد اصلاح‌طلبان باید به وحدت دست یابند و از آنجا که از جمله مکان‌های خدمت رسانی به مردم انتخابات شهر و روستاست باید به وحدت رسید تا مردم نیز با مشاهده وحدت میان اصلاح‌طلبان به لیست کامل ازسوی این جریان رای دهند.
* فعال سیاسی اصلاح‌طلب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها