بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
  تدبیر24:  علی نظری - چگونه است که در انتخاباتی از شرکت تعاونی به گواه شاهدان با کمتر از ۵۰ نفر شرکت کننده برگزار نشده اما نتیجه ی رای گیری نشان از بیش از ۴۰۰ رای دارد؟ حال آنکه هر فرد نهایتا می تواند وکیل سه نفر باشد آن هم به شرطی که وکالت در تعاونی به آن افراد واگذار شده باشد. کسی که برای رای دادن به تعاونی مراجعه نمی کند، برای وکالت دادن این زحمت را متقبل می شود؟

چرا اکثر اعضا از زمان ثبت نام برای کاندیداتوری هیات مدیره تعاونی و زمان انتخابات اطلاع ندارند؟ ادعای ضعف اطلاع رسانی مدیران تعاونی چقدر صحت دارد؟

چرا روی سایت تعاونی اساسنامه منتشر نمی شود؟

چرا بخش اخبار سایت تعاونی همه جور اخبار از فروش قسطی ماشین تا کلاس ایندیزاین هست ولی اطلاع رسانی انتخابات هیات مدیره کم رنگ است؟

صحت دارد شما از اعضای هیات مدیره قبلا استعفا نامه می گیرید که اگر بر خلاف مصالح شما حرکت کنند آن را استفاده کنید؟

سود ناشی از فروش کاغد و سامانه ی اشتراک چه شده؟

چرا بیشتر ثبت نامها در روز آخر و دقیقا روز بعد از اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی غیر وابسته به تعاونی اتفاق افتاده است؟

اگر نوبت اول انتخابات به اکثریت نرسد دور دوم چه زمانی است؟

چه افرادی صلاحیت نامزدها را بررسی می کنند؟ اصولا غیر از شرط عضویت و ثبت نام آیا شرط دیگری هم هست؟ چرا شرایط اعلام‌ نمی شود؟

در کدام روزنامه کثیر الانتشار اگهی انتخابات چاپ شده و چه روزی؟

چرا دعوتنامه ثبت نام برای مدیران مسوول پست نشده؟

به هر حال صورت مساله كاملا روشن است، اطلاع رساني كامل براي انتخابات انجام نشده و به ويژه با جريانات عجيب و حواشي مانند حذف منتقدين از كانال و قطع ارتباط آنها و همچنين برچسب سياسي زدن به برخي منتقدين در واقع اين ابهام تقويت مي شود كه شفاف سازي در كار نيست و به نظر مي رسد برخي چندان متمايل به اين روش معقول و پايبندي به دموكراسي نيستند. در اين ميان البته دفاع تند و افراطي برخي و اتهام زني به منتقدين خيلي عجيب و شگفت است كه به نظرم در انتخابات نتيجه ی معكوس خواهد داشت.

رای هرگز قابل تفویض نیست. اگر این رویه ی غلط در تعاونی مطبوعات ریشه کن نشود، اعتبار تعاونی مطبوعات برای همیشه مخدوش خواهد شد.

منبع : انصاف نیوز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها