بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
  تدبیر24: حسن عباسی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس سابق دانشگاه شریف (علی اکبر صالحی) جلوی استادش که وزیر انرژی آمریکا است دو زانو می‌نشیند و همه چیزمان را در هسته‌ای می‌دهد بعد می‌گویند چیزی به دست نیاوردیم. اگر خطری برای دشمن نداریم، هنوز انقلابی نشده ایم. این استراتژیست اصولگرا اظهارکرد: مي‌خواهند ۴۰۰ هتل پنج ستاره در جاهاي مختلف كشور تاسيس كنند و ازاين طريق به نفوذ فرهنگي و اخلاقي در كشور برسند. حسن عباسي در جمع دانشجويان دانشگاه‌هاي استان كهگيلويه و بويراحمد گفت: زنده بودن به تغيير كردن است و ما مامور به تغيير در خود هستيم؛ جامعه امروز بيش از هر زماني اين را نياز دارد. زيرا اگر در زمان هر نبي انسان به يك مصيبت و گناه مبتلا بود، و براي يك مفسده يك نبي مي‌آمد، امروز عصري است كه همه خباثت‌ها در مفهومي به نام آمريكا جمع شده و حضرت امام تعبير‌ام الفساد را براي او به كار برد؛ پديده‌اي كه انقلاب اسلامي با آن در افتاد. عباسي گفت: امروز مهم‌ترين مساله ما در دوره زعامت مقام معظم رهبري، جهاد كبير است و ما بايد ليستي از مصاديق تبعيت از كفار تهيه كنيم و موظف باشيم از آنها تبعيت نكنيم و اين گونه به عرصه جهاد كبير وارد مي‌شويم؛ امروز حركت عاشورايي يك انسان موحد فهم دقيق جهاد كبير است. وقتي رهبري مي‌فرمايد من انقلابي‌ام، يعني همه انقلابي باشند، حوزه، سپاه، دانشگاه، اقتصاد، جامعه و... . وي با بيان اينكه جهاد كبير يعني ضمن سر دادن شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر انگليس، كالاي آمريكا و انگليس را نخريم و ملت را بايد از اين كالاها مستقل كرد، ادامه داد: حركت در استقلال ملت از اين كالاها، عين جهاد كبير در عرصه اقتصاد است. عزت شرف و هر چه بود را روي ميز گذاشتيم تا به ما چرخ هواپيما بدهند! نمي‌شد ما خودمان هواپيما درست كنيم؟ چرا از اين روحيه‌ها در كشور وجود ندارد؟ او اظهار داشت: استاد دانشگاه سر كلاس درس دم از پيشرفت غرب مي‌زند و مي‌گويد جهان پيشرفته، و نوعي از خودباختگي علمي را به دانشجو القا مي‌كند. كشوري كه بيش از ۶۰ درصد جمعيتش زنا زاده‌اند، كجا پيشرفته است؟ مگر پيشرفت فقط در صنعت و تكنولوژي است؟ چرا فقط روي اين پيشرفت تكيه مي‌كنيم؟ پيشرفتگي ما در اين است كه ملت ما حلال‌زاده است. وي ادامه داد: بر اساس آمارهاي رسمي، ۶۶ درصد جمعيت برزيل حرام‌زاده است. در اروپا فرانسه با ۵۶ درصد حرام‌زاده‌اند در سوئد۵۵ درصد. آمريكا و انگليس با ۴۱ و ۴۹ رتبه‌هاي بعدي هستند. وي در بخش ديگري اينگونه به دانشگاهيان هجمه برد كه فارغ‌التحصيلان شريف چه گلي به سر مملكت زدند؟چرا از دانشگاه ما فارغ‌التحصيلي مثل حسن تهراني مقدم بيرون نمي‌آيد؟ چرا دانشگاهيان ما كاري نمي‌كنند؟
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها