بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
   تدبیر24:استاندار سمنان از دستگيري و كشف مواد منفجره از عوامل وابسته به گروهك تروريستي داعش در اين استان در ماه‌هاي گذشته خبر داد و گفت: شناسايي و دستگيري اين عوامل داعش حكايت از هوشياري و اشراف اطلاعاتي و امنيتي نيروهاي نظامي و امنيتي ايران اسلامي دارد. محمدرضا خباز در آيين بازگشايي مدارس و زنگ مهر و مقاومت اين استان با اشاره به در نطفه خاموش شدن تحركات گروهك تروريستي داعش در برخي استان‌ها از جمله استان سمنان، از آن به عنوان نشانه اقتدار ايران اسلامي ياد كرد و اظهار داشت: عوامل گروه تروريستي داعش در برخي نقاط كشور تلاش‌هايي براي ضربه‌زدن به كشور ما داشتند اما با هوشياري و تيزبيني مسئولان و نيروهاي امنيتي و نظامي هرگز به توفيقي دست پيدا نكردند. وي به دستگيري شماري از عقبه تكفيري‌ها و كشف مهمات از آنها در برخي استان‌هاي كشور اشاره و تصريح كرد: در سمنان نيز پيش از اين تلاش‌هاي صورت گرفته بود كه با هوشياري و اقدام به‌هنگام اين تلاش‌ها در نطفه خاموش شد. خباز با بيان اينكه دشمن همواره به‌دنبال ضربه زدن به نظام مقدس اسلامي و ملت ايران بوده ادامه داد: گروه تروريستي داعش نيز همه توان خود را در اين سال‌ها براي ضربه‌زدن به ايران به‌ميدان آورد اما موفق نشد و همه نقشه‌هاي آنها با هوشياري نيروهاي امنيتي و مسئولان نظام نقش برآب شد. استاندار سمنان گفت: رشادت‌ها و جان‌فشاني‌هاي مدافعان حرم در كيلومترها دورتر از كشور سبب شده كه ما در داخل از امنيت برخوردار باشيم. وي از شهداي مدافع‌حرم به عنوان مبارزان خط مقدم جبهه مقاومت نام برد و تصريح كرد: همين رشادت‌ها باعث شد تروريست‌ها و تكفيري‌ها نتوانند در داخل كشور به امنيت مردم ضربه بزنند.
برچسب ها: تدبیر24 ، داعش ، سمنان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها