بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
خیریه را به نام مادرش گرفت. از نفوذش استفاده کرد و زمین خیریه را تغییر کاربری داد و مجتمع مسکونی کرد. دوباره تصمیم گرفت خیریه را اداری تجاری کند و یک طبقه آن را در اقدسیه پاساژ کند. اینها بخشی از تخلف خانم ابتکار رئیس سازمان محیط زیست است.
 تدبیر24:  منتقدین- خیریه حضرت زینب (س) در اقدسیه واقع در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. کاربری این خیریه باغ بود که طی لابی‌های صورت گرفته و استفاده خانم ابتکار از موقعیتش در کمیسیون ماده 5 تغییر کاربری داده و تبدیل به پهنه مسکونی می‌شود. 

عضو اصلاح‌طلب سابق شورای شهر در یک حرکت دیگر مجوز پهنه مسکونی خیریه حضرت زینب (س) را که به نام مادرش ثبت کرده تبدیل به مجتمع اداری - تجاری می‌کند و با این کار ارزش ملکش را چندین برابر افزایش می‌دهد.

بر اساس این گزارش، وقتی پهنه‌‌ای اداری - تجاری می‌شود باید 60 درصد آن زیر سطح اشغال برود اما خانم رئیس با استفاده از نفوذ خود صد درصد زمین را زیر سطح اشغال برده و یک طبقه همکف این خیریه را تبدیل به پاساژ می‌کند.

گفته می‌شود ابتکار کارهای اقتصادی خود را به نام خیریه حضرت زینب (س) انجام می‌دهد.
 
 

 


برچسب ها: تدبیر24 ، ابتکار
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها