بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
  تدبیر24: همگان حتی کسانی که شعار نه غزه نه لبنان ، جانم فدای ایران، سر دادند می‌دانند هم غزه و هم لبنان و هم سوریه و عراق امروز پاره‌ای از تن ایران اسلامی است.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: همگان حتی کسانی که شعار نه غزه نه لبنان ، جانم فدای ایران، سر دادند می‌دانند هم غزه و هم لبنان و هم سوریه و عراق امروز پاره‌ای از تن ایران اسلامی است.

به گزارش ایسنا، اکبر رنجبر زاده در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز یک شنبه مجلس با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد:‌به راستی حضرت آقا و مقتدای ما نشانه‌ای از طرف خداوند برای ما است چرا که معجزات و پیش بینی‌های ایشان برای همگان حتی دشمنان ایران اسلامی به وضوح دیده می‌شود. ما باید بدانیم آمریکایی‌ها و مزدوران و همپیمانان قسم خورده که روبروی اسلام ناب محمدی ایستاده‌اند همیشه دشمنان ما باقی خواهند ماند.

وی افزود: به تمام کسانی که در خط مقدم و پشت جبهه‌های جنگ در دوره‌های دفاع مقدس صبر و تحمل کردند که این آزمایش الهی را با سربلندی به پایان برسانیم تبریک می‌گویم. اکنون سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس است و ما در برابر شهیدان و جانبازان و خانواده‌های معزز ایشان سر تعظیم فرود می‌آوریم.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس یاد آور شد : رسیدگی به وضعیت روحی و معیشتی ، جانبازان و خانواده شهدا باید به نحو احسن انجام شود  چرا که نارضایتی آنها باعث نارضایتی خداوند خواهد شد. ما مدیون شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستیم زیرا همگان حتی کسانی که شعار نه غزه  نه لبنان ، جانم فدای ایران، سر دادند می‌دانند هم غزه و هم لبنان و هم سوریه و عراق امروز پاره‌ای از تن ایران اسلامی است.

رنجبرزاده در ادامه با بیان اینکه دشمنی آمریکا برای ملت ایران یک موضوع همیشگی و مداوم و پایدار است، تصریح کرد:‌امروز مثلث شوم آمریکایی، صهیونیستی و سعودی در منطقه‌ی خاورمیانه شکل گرفته و برای بدنام کردن اسلام ناب محمدی در تلاشند بتوانند حاشیه‌ی امنی را برای صهیونیست‌ها ایجاد کنند و از منابع و ذخایر منطقه به  نحوه احسن بهره‌برداری و استفاده کنند و بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند.

وی تاکید کرد:‌ ملت ایران هوشیار و بیدار است واز جبهه مقاومت حمایت می‌کند و جنگ‌های نیابتی منطقه‌ای که فرماندهی آن در آمریکا و توسط سعودی‌ها و صهیونیست‌ها طراحی می‌شود را با  تمام وجود محکوم می‌کنیم. چرا  که عزت ، حیات و افتخار ما منوط به حمایت از جبهه مقاومت است و امروز ملت ایران یکپارچه پشت سر رهبری ایستادند که از دستاوردهای نظام دفاع کنند.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:  مجلس با تمام توان این آمادگی را دارد که از کسانی که بتوانند در مسیر دفاعی کشور و مقاومت وامنیت داخلی و خارجی گامهای موثر و بلندی را بردارند حمایت کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها