بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
روابط عمومی حزب اعتماد ملی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که این حزب تا اطلاع ثانوی سخنگو ندارد.


به گزارش ایرنا به نقل از حزب اعتماد ملی استان تهران، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
«اطلاعیه مهم حزب اعتماد ملی»
با توجه به خبرهایی که اخیراً در فضاهای رسانه ای کشور در مورد مواضع رسمی حزب اعتماد ملی منتشر شده و موجب شبهه و سوال عمومی شده است به اطلاع می رساند: قریب شش سال است که حزب اعتماد ملی فاقد سخنگو بوده و مواضع این حزب از طریق قائم مقام محترم حزب و یا صدور بیانیه های رسمی اعلام شده است.
در زمان حاضر نیز مواضع این حزب فقط از طریق قائم مقام دبیرکل محترم حزب اعتماد ملی اعلام شده و خواهد شد.
ضمناً این تشکیلات تا اطلاع ثانوی سخنگو نخواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها