بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۶۸۹۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
اقدامی دیگر از سامانه متوهن:
در پیامک منتشر شده از این مجموعه آمده است که روحانی برای فروپاشی انقلاب برنامه دارد! ادعایی که با مصادیقی از گفتارهای از علی جنتی، محمدجوادظریف، مصطفی پورمحمدی و علی طیب نیا آن را بیان کرده است.
 تدبیر24:درحالی که بازشدن فضای سیاسی و نقدپذیری مسئولین و سیاسیون یکی از محصولات دولت اصلاحات بود، اما گویا بیشترین نفع را جناح رقیب اصلاحات از فضای باز سیاسی و سعه صدر مسئولین در این ایام برده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر24 اخیرا شاهد لفاظی های تعداد محدودی از رسانه های ظاهرا الصلاحی هستیم که برای دیده شدن حاضر به بیان توهین و فحاشی به مسئولینی که نقدپذیری را شعار خود کرده اند می پردازند. نامش رو مصونیت، قدرت یا هرچیز دیگری می توان گذاشت اما هرچه باشد افکار عمومی توهین، فحاشی و تخریب را روش انتقاد نمی دانند و بزودی در مقابل این طیف فکری واکنش نشان خواهند داد.
سامانه پیامکی با نام آرمان پرس که پیش از این نیز سابقه توهین به مسئولین را در کارنامه خود داشت، با حفظ موجودیت خود و در کمال آرامش اخیرا اقدام به انتشار پیامک هایی در تخریب دولت و شورای نگهبان کرد.

در پیامک منتشر شده از این مجموعه آمده است که روحانی برای فروپاشی انقلاب برنامه دارد! ادعایی که با مصادیقی از امور مرتبط به علی جنتی، محمدجوادظریف، مصطفی پورمحمدی، علی طیب نیا، زنگنه و محمدباقر نوبخت آن را بیان کرده است. همچنین در پیامی دیگر تفکرات روحانی را به شیائوپینگ نسبت داده تا از فروپاشی شوروی، برنامه ریزی روحانی برای فروپاشی انقلاب را نتیجه گیری کند!





همچنین با انتشار پیامکی انتقادی از انتخاب روحانی به عنوان کاندای ریاست جمهوری در انتخابات 92 توسط شورای نگهبان، منخب مردم را شایسته ریاست جمهوری نخواند و نوشت: حسن روحانی هرگز لیاقت تایید صلاحیت نداشته و ندارد!



معلوم نیست این قبیل حرکت ها از چشم بیدار مسئولین مربوط دورمانده یا چشم خود را بر آن بسته اند یا شاید هم این قبیل تحرکات را قبول داشته و علیرغم ملاحظه آن سکوت اختیار کرده اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
0
خداونداتوطئه دلواپسان رابه خودشان بازگزدان مرگ برمنافقان ونوکران اجانب
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها