بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
  تدبیر24: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز  در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان‌رضوی اظهار داشت: البته با توجه به اینکه نظام ایران یک نظام ولایی است باید گفت که قطعا میزان آسیب‌های اجتماعی در آن پایین است.

 امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه تمام جهان به جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته‌اند، خاطرنشان کرد: آن‌ها قصد دارند نظام ایران را از ریشه براندازی کنند و به همین علت حتی میزان کمی از آسیب‌های اجتماعی و تشتت آراء بسیار مورد اهتمام قرار می‌گیرد و در صورتی که رفع آنها در دستور کار قرار نگیرد، در معرض نابودی قرار می‌گیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی امنیت و آرامش کنونی کشور را حاصل ایمان دانست و بیان کرد: باید دانست که وضعیت با ثبات کنونی در کشور، حاصل تجهیزات و تسهیلات نبوده و به همین علت باید به ایمان و دین توجه زیادی داشت و از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید براینکه حربه دشمن برای از بین‌بردن نظام، تسلط و از بین‌بردن مردم است، خاطرنشان کرد: برخورد با آسیب‌های اجتماعی نیاز به انسجام نیروها و متولیان فرهنگی داشته و در این میان همه دست‌اندرکاران این امر باید بدانند در صورتی که به وحدت نظر در این زمینه دست پیدا نکنند، نمی‌توانند کاری پیش ببرند.

وی با تأکید بر لزوم تعیین مبنای عمل شوراهای فرهنگی اظهار داشت: در عرصه جنگ نرم باید تصحیح مبانی کارشناسی انجام شده و در صورتی که این مهم انجام نشود در اصول و فروع این مبارزه با مشکل مواجه می‌شویم.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد ولنگاری فرهنگی، بیان کرد: در این راستا در مرحله نخست باید پدافند فرهنگی بر آفند فرهنگی مقدم بوده و استاندار خراسان رضوی به‌عنوان رأس افرادی که در حوزه پدافندی فعالیت دارند مسئولیت این موضوع را پذیرفته و اگر نیاز باشد برای این موضوع کارگروه‌هایی نیز در شورای فرهنگی در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: همچنین دومین موضوعی که باید در نظر گرفته شود این است که مشهد مقدس هویتی زیارتی داشته و محور اقدامات شورای عمومی فرهنگ خراسان‌رضوی نیز همین موضوع باشد.

امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به برخی از تلقیات در مورد مخالفت وی با موضوع گردشگری تصریح کرد: بنده هیچ مخالفتی با گردشگری نداشته‌ام، تنها باید در نظر داشت که توسعه گردشگری این شهر باید حول‌محور حرم مطهر رضوی باشد و برای توسعه این امر به این مکان به‌عنوان مؤلفه اصلی نگاه شود.

آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید بر وظیفه شورای عمومی فرهنگ خراسان‌رضوی برای توسعه جریان فرهنگی متناسب با زیارت، اظهار داشت: جریان مخالف با این موضوع، نباید در این نهاد وجود داشته باشد و باید گفت که بهترین پایگاه تحقق صنعت گردشگری با عنوان زیارت و استفاده اقتصادی از آن نیز، همین شورا است.
منبع: تسنیم
برچسب ها: تدبیر24 ، علم الهدی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها