بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
تدبیر24:دادستان شهر نیس اعلام کرد: از زمان کشته شدن 86 نفر در جریان مراسم جشن استقلال فرانسه که ژوئیه گذشته در شهر نیس رخ داد، حملات برنامه ریزی شده ای به اماکن ورزشی، مذهبی و مدارس این منطقه ساحلی فرانسه کشف و خنثی شده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز از پاریس، براساس مستندی در کانال 3 تلویزیون فرانسه که خلاصه ای از آن روز سه شنبه قبل از پخش کامل در پایگاه اینترنتی این شبکه تلویزیونی قرار گرفت، «ژان میشل پرنر» دادستان نیس به این شبکه گفت چندین پرونده مربوط به حملات برنامه ریزی شده در اختیار دادستانی عملیات ضد تروریسم در پاریس قرار گرفته است؛ این حملات قرار بود در اماکن مذهبی و در جریان برخی جشن ها، رویدادهای ورزشی و در ورزشگاه ها و مدارس صورت گیرند.

به نقل از این دادستان گفته شده است که 'پرونده ها به افرادی مربوط می شد که شروع به تجزیه و تحلیل جداگانه و دقیق در مورد نوعی از اهداف و حتی یک هدف مشخص کرده بودند.'

این مستند قرار است روز چهارشنبه از کانال 3 تلویزیون فرانسه پخش شود.

فرانسه پس از سلسله حملات شبه نظامی طی دو سال گذشته در سطح هشدار امنیتی بالا به سر می برد.

یک مرد تونسی، چهاردهم ژوئیه گذشته توانست کامیون 19 تنی خود را در امتداد محل برگزاری جشنی به مناسبت روز باستیل در منطقه ساحلی شهر نیس واقع در جنوب شرقی فرانسه به حرکت در آورده و شمار زیادی از شرکت کنندگان در جشن را زیر بگیرد.

از زمان حملات پاریس در نوامبر سال گذشته که در آن 130 نفر به دست شبه نظامیان مهاجم کشته شدند، مقررات اضطراری برقرار شده است.

هفده نفر دیگر نیز در ژانویه 2015، در حمله و تیراندازی به سمت روزنامه نگاران شاغل در هفته نامه طنز «شارلی ابدو» کشته شدند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: تدبیر24 ، فرانسه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها